کد خبر: 554430
تاریخ انتشار :

خطر حذف استقلال از آسیا به دلیل عدم پرداخت بدهی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، باشگاه استقلال قرار بود طبق مهلتی که کمیته بدوی صدور مجوز سازمان لیگ داده بود، بدهی‌های خود را تعیین تکلیف کند. در همین راستا، اعضای هیئت مدیره و امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در اظهارات خود تأکید کرده بودند که پیگیر این موضوع بوده و اجازه نخواهند داد که باشگاه استقلال با مشکلی مواجه و از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود.

پیگیری خبرنگار تسنیم اما نشان می‌دهد که باشگاه استقلال هنوز با طلبکارانش تسویه حساب نکرده یا توافقی برای پرداخت بدهی‌ها صورت نداده است. ضمن اینکه پولی که در حساب باشگاه بود، به جای اینکه صرف تسویه حساب با طلبکاران شود، به بازیکنان فعلی داده شده است تا بخشی از رقم قراردادشان پرداخت شود. این روزها مدیرعامل استقلال هم برای سفر شخصی راهی دبی شده و این در حالی است که باشگاه استقلال تا امروز (چهارشنبه) فرصت داشت، تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 31 آگوست به باشگاه‌های ایرانی مهلت داده بود تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند که فدراسیون فوتبال و کمیته بدی چند روز دیگر نیز به باشگاه‌ها فرصت دادند. با این شرایط، مشخص نیست که سرنوشت استقلال برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها