کد خبر: 554703
تاریخ انتشار :

امیری: ۲۲ لایحه در اولویت تصویب مجلس دهم قرار داده شده‌است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسینعلی امیری جمعه شب در بدو ورود به آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از جمله این لوایح می‌توان به لایحه جامع انتخابات، شفافیت، لوایح مربوط به رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم و حذف چهار صفر از پول ملی اشاره کرد.
وی اضافه کرد: لایحه حذف چهار صفر از پول ملی که برای آن تقاضای فوریت کرده‌ایم، از جمله مهترین لایحه ها به شمار می رود که برای همراهی و همکاری با مردم و آسان‌تر شدن محاسبات و نظام حسابرسی ارائه شده‌است.
وی بیان کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی به این لایحه و لوایح دیگر ارائه شده در مدت فعالیت مجلس دهم رای بدهد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری از ارائه طرح تشکیل وزارت بازرگانی توسط نمایندگان مجلس و در دستور کار قرار گرفتن این طرح طی هفته های آینده خبر داد و اظهار کرد: دولت با این طرح موافق است و امیدواریم با تصویب آن، حوزه بازرگانی کشور منسجم و متمرکز شود.
امیری همچنین در خصوص اهداف سفر به آذربایجان‌غربی گفت: افتتاح چند طرح بزرگ از جمله سیلو و زیرگذر شهر بوکان و همچنین شروع عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی ۱۵۶ روستا در این شهرستان از اهداف این سفر ۲ روزه به‌شمار می‌رود.
وی گفت: رئیس‌جمهوری تاکید ویژه‌ای به سفر اعضای هیات دولت به استان‌ها دارد و این سفر نیز در همین راستا و با توجه به دعوت استاندار آذربایجان‌غربی تمهید شده‌است.
انتخابات مجلس یازدهم ۲ اسفند امسال برگزار می شود و مجلس دهم فعالیت خود را در اوایل سال آینده خاتمه خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها