کد خبر: 555176
تاریخ انتشار :

جانشینان فرازمینی ها

نگاهی به جانشینان رونالدو و مسی

نگاهی به جانشینان رونالدو و مسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نگاهی به جانشینان رونالدو و مسی

آیا رونالدو و مسی ، این دو بازیکن فرا زمینی جایگزینانی درخور نام خود خواهند داشت.

کیلیان امباپه جایگزین نیمار به عنوان محور تمایل پاری سن ژرمن برای فتح فوتبال جهان شد. فردی دی یونگ در خط میانی بارسلونا قرار دارد. دی لیخت سنگ بنای دفاع یوونتوس است. کای هورتز به عنوان راه حلی برای همه مشکلات متنوع تیم ملی آلمان شناخته شده است.

و در مادرید ، دیگو سیمئونه تیم خود را در اتلتیکو مادرید در حدود یک نوجوان جزئی از وایسو ، پرتغال تغییر داده است و تنها یک فصل از فوتبال در فوتبال جوانان بازی کار کرده است - نامش را ژائو فلیکس قرار داد.

از بسیاری جهات ، داستان فلیکس مانند همه دیگران است. جزئیات ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما الگوی آن آشنا است. استعداد او همیشه درخشان بود. او مجبور بود بر برخی سختی ها یا چالش ها غلبه کند. او از این شخصیت برخوردار است تا بتواند با فشارهایی که بر روی شانه های جوان خود به وجود می آید مقابله کند.

اما آنچه در مورد داستان او برجسته است سرعت آن است. یک سال پیش ، فلیکس فقط به مصاف تیم اول بنفیکا بود. واقعاً تا ژانویه نبود که او با شکست مواجه شد ، تیم را به مسابقات قهرمانی پرتغال منتقل کرد و خودش را نیز کسب کرد،

در این روند نه تنها یک انتقال 138 میلیون دلاری به مادرید ، بلکه جایی در آن کادر بازیکنانی بود که اکنون به نظر می رسد. نسلی که جایگزین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکنان جهان خواهد شد.

البته دیگران قبلاً این اسم ها را به دست آورده اند. به نظر می رسید نیمار مدت ها بازیکن منتظر است. پل پوگبا قبل از عقد قرارداد منچستر یونایتد ، و ادن هازارد طول دوران کاری خود در چلسی یا احتمالاً حتی در موارد مختلفی برای مطرح کنند.

اما در واقعیت ، زمان بندی آنها اشتباه بود. رونالدو به مدت طولانی تر از آنچه انتظار می رفت ، به عنوان یک بازیکن نخبه بوده است. چند هفته پیش در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در موناکو ، او (به نوعی) شوخی کرد که چند سال دیگر در این سطح اول باقی مانده است.

مسی فقط 32 سال دارد و در هر صورت او در طی چند سال گذشته بهتر شده است. او در برخی موارد کاهش خواهد یافت ، البته تأثیر وی در حال کاهش است و درخشش او کم رنگ می شود ، اما نیمار و هازارد با آزاد شدن اوقات فراغت خود به حدود 30 می رسند. احتمالاً شانس آنها از بین رفته است.

اما فلیکس و امباپه و بقیه ، در آن زمان به تاج و تخت پادشاهی در فوتبال می رسند.. تاریخ به ما می آموزد که ممکن است یک بازیکن از آنچه که به نظر می رسد در حال حاضر به سرنوشت خود منحرف شده اند ، یا در اثر آسیب دیدگی یا انتقال ناموجود انتخاب شده اند. با این حال ، از این گروه است که وارث مسی و رونالدو می آیند.

مهم نیست که چه اندازه فلیکس یا هارتتز یا دی یونگ به خوبی اثبات شوند، بعید است کسی به اندازه مسی یا رونالدو به همان اندازه گل بزند. تقریباً غیرممکن است که انتظار داشته باشیم که هر کسی هر روز ممکن است ابرقهرمانان را چنان دست یافتنی به نظر برسد که قابل دستیابی نباشد. هیچ کس قبلاً این کار را نکرده بود. این احتمال وجود دارد که دیگر کسی این کار را نکند..

نگرانی این است که تأثیر منفی بر هرکس خواهد گذاشت: این که ما آنها را به خاطر آنچه که هستند ، استعدادی که دارند ، نمی دانیم ، زیرا ما آنقدر محتاطانه روی آنچه که نیستند متمرکز می شویم ، روی آنچه که هرگز نمی توانستند باشد. یکی از آنها بهترین بازیکن جهان ، یک استعداد نسلی خواهد بود. این بخشی از میراث مسی و رونالدو است که حتی ممکن است شاید به نظر کافی نرسد.

حال باید دیدی که این بازیکنان جوان آیا می توانند مسیر رشد و ترقی خود را به سمت جلو و پیشرفت روز افزون حقظ خواهند کرد یا دچار زرق و برق، ثروت زیاد، مصدومیت های طولانی مدت و یا انتقال های نا به جا و غلط می شوند. حال باید تنها برای دیدن جانشینان رونالدو و مسی صبر کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها