کد خبر: 557097
تاریخ انتشار :

10 مورد که به ایجاد انرژی مثبت در خانه شما کمک می کنند

10 مورد که به ایجاد انرژی مثبت در خانه شما کمک می کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

10 مورد که به ایجاد انرژی مثبت در خانه شما کمک می کنند

با قرار دادن این وسایل سنتی در فضای خانه و محل کار ، شانس خود را برای دریافت ا نرژی مثبت و رونق بیشتر کنید.

نمادهای فیل

هر دو سیستم اعتقادی بودایی و هندو ، فیل را به عنوان حیوانات خدادادی یا تقریباً الهه احترام می گذارند. فیل نماینده بسیاری از موارد است ، از زایمان و باروری گرفته تا شانس و خرد. به گفته سایت طراحی خانه thespruce.com ، استقرار فیل در خانه از نمادگرایی آن اهمیت دارد. به عنوان مثال ، فیل با تنه خود در وضعیت عمودی قرار دارد که به شادی هرالد می پردازد.

بخور دادن

بسیاری از افراد برای دستیابی به احساس آرامش از بخور دادن، استفاده می کنند. اما برخی معتقدند این امر می تواند خانه را از انرژی منفی خلاص کند. به همان روشی که قرار است سوزش مریم گلی ارواح نجس را از یک خانه دفع کند ، بخور دادن همه نوع انرژی منفی را تمیز کند.

نعل اسب

مورخان این سنت را به افسانه ها و افسانه های ایرلندی بازمی گردانند. برخی می گویند که این شیطان است و برخی دیگر می گویند که این قشر پری را دور می کند. به هر صورت ، قرار دادن نعل اسب آهنی در بالای درب جلو یک روش کلاسیک برای محافظت از خانه است.

نمادهای لاک پشت

درست همانطور که ایرلندی ها بر این باورند که قرار دادن یک نعل اسب در جلوی درب باعث محافظت می شود ، پیروان فنگ شویی معتقدند که لاک پشت می تواند خانه را محافظت کند. لاک پشت یکی از چهار نگهبان آسمانی فنگ شوی است که آن را به یک سمبل بسیار قدرتمند تبدیل می کند. این که پوسته لاک پشت واقعی باشد یا صرفاً یک اثر هنری ، قرار است یک جذابیت محافظ و حمایتی عالی نسبت به درهای جلو و عقب داشته باشد.

بامبو

در خرافات چینی، گیاه بامبو را بخشی جدایی ناپذیر از خانه اعلام کرد. تعداد ساقه های گیاه دارای معانی مختلفی است. مثلاً هرگز به کسی گیاه چهار ساقه ندهید ، زیرا شماره چهار در شماره شناسی چینی مربوط به مرگ و بدبختی است.

رنگ قرمز

رنگ قرمز در ارتباط با خوشبختی در چندین فرهنگ در سراسر جهان ظاهر می شود. حلقه چینی در سال نو با لباس های قرمز سنتی و پاکت های قرمز حاوی پول می باشد. در هند بسیاری از عروس ها در روز عروسی خود به عنوان نمادی از خلوص و سعادت ، رنگ قرمز را می پوشند. حتی با قرار دادن گلدان قرمز یا فرش در جایی در خانه می توانید شانس شما را افزایش دهد.

همسا

دست همسا نمادی است که برای تاریخ ، فرهنگ و مذهب اسلامی و یهودی مهم است. منظور از آن نوعی آمولت محافظ است و بسیاری از افراد امروز همسا را به عنوان جواهرات می پوشند. به علاوه ، این همچنین راهی برای محافظت در برابر چشم بد است.

فلس ماهی کپور

بعضی از افراد از فلس های ماهی کپور را در کیف پول خود نگهداری می کنند. طبق گزارش ایالات متحده نیوز و گزارش جهانی ، این ماهی بخش مهمی از سنت کریسمس در کشورهایی مانند لهستان و اتریش است. بعد از خوردن کپور ، کسانی که غذا را خوردند ، تعدادی از فلس های ماهی را با خود نگه می دارند تا ثروت خوبی کسب کنند.

بلوط

این که آیا شما بعضی از بلوط ها را به عنوان دکوراسیون در یک کاسه نگه دارید بستگی به شما دارد. دلیل اینکه بلوط به عنوان سمبل محافظت و قدرت در نظر گرفته می شود. زیرا فرهنگ ها در سراسر جهان و در عصرهای مختلف درخت بلوط گسترده، ماندگار و پایدار بوده و مورد احترام قرار داده اند.

قطعات فنگ شویی

فنگ شوی یک مکتب فکری بسیار پیچیده است که چگونه می توانید جریان انرژی را در خانه خود هدایت کنید تا آزادانه و ارگانیک حرکت کند و به شما در زندگی بهترین زندگی کمک می کند. در حالی که این سیستم کاملاً پیچیده است ، یکی از اصول اساسی نمایش پنج عنصر چینی در خانه است: چوب ، آب ، فلز ، زمین و آتش. پزشکان می گویند شما باید شیء ساخته شده از چوب یا آب را در بخش پول منزل قرار دهید تا به سعادت برسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها