کد خبر: 557826
تاریخ انتشار :

نکاتی در مورد شستشوی بالش ها

نکاتی در مورد شستشوی بالش ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نکاتی در مورد شستشوی بالش ها

شستن بالش های خود را فراموش نکنید. در اینجا چگونگی تمیز کردن آنها و چند بار شستن آنها آورده شده است.

مردم غالباً از تمیز کردن بالش خود غافل می شوند ، اما این چیزی نیست که شما باید از آن پرش کنید. به گفته مایکل سیلوا-نش ، معاون اجرایی مولی میدی آرکانزاس ، یک شرکت تمیزکاری، می گوید بالش ها نه تنها گرد و غبار جمع می کنند ، بلکه باکتری ها را نیز جمع می کنند. از بین بردن این بوها ناخوشایند به همان راحتی است که بالش های شما را شست و شو می دهد.

در اینجا چند نکته حرفه ای در مورد نحوه شستشوی بالش ها به روش مناسب آورده شده است.

نحوه شستشوی بالش ها

برخی از متخصصان می گویند شما باید بالش ها را دو تا سه بار در سال شستشو دهید ، اما فرکانس آن به شخص بستگی دارد و چند مرتبه آنها بالش های خود را تمیز می کنند ، به گفته تام هاری ، مدیرعامل و شرکت / بنیانگذار پاک خدمات تمیز کردن می گوید: تقویم خود را علامت بزنید تا بالش های خود را هر سه تا شش ماه شستشو دهید تا از برنامه تمیز کردن خود رعایت کنید ، اما مطمئن شوید که بیشتر اوقات ملحفه تخت خود را می شستید.

نحوه شستشوی بالش های پر دار

  • اگر بالش های پر دار یا پایین دارید ، لورا گودمن ، دانشمند ارشد مراقبت از پارچه P&G ، می گوید برای تمیز کردن بالش های خود از مراحل زیر استفاده کنید:
  • برچسب های بالش خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توانند در ماشین لباسشویی بروند. این ممکن است مانند یک قدم معلوم به نظر برسد ، اما هاری می گوید مهم نیست که فرضی راجع به بالشت خاص خود انجام دهید.
  • درزهای بالش را بررسی کرده و نقاط ضعفی که ممکن است پاره شوند را اصلاح کنید.
  • یک چرخه شستشوی ملایم یا کوتاه را انتخاب کنید و مواد شوینده را اضافه کنید (بدانید که آیا مواد پاک کننده سبز واقعاً تمیز است). با چند حوله همان رنگ بشویید.
  • اگر ماشین لباسشویی با حجم بالایی دارید ، گاهی اوقات آن را متوقف کنید تا در طول چرخه شستشو هوا از بالش ها فشار یابد.
  • بالش ها را آبکشی کنید
  • چند مرتبه روی هوای کم و یا در هوای خشک، خشک کنید تا کاملاً خشک شود. اضافه کردن برخی حوله های تمیز و خشک باعث جذب رطوبت و سرعت بخشیدن به روند خشک شدن می شود.
  • چند توپ خشک کن یا توپ تنیس اضافه کنید تا با جذب بیشتر آب، روند خشک کردن بالش ها را سریع تر کند.

نحوه شستن بالش های فومی

از ماشین لباسشویی دور شوید. اگر بالش فومی دارید ، باید با استفاده از شلنگ خلاء یا جاروبرقی گرد و غبار آن را خارج کنید و آنها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

نکات شستشوی بالش

طبق گفته گودمن ، در صورت امکان استفاده از ماشین لباسشویی جلو باز جلو برای بالشها بهتر است. گودمن گفت: "در صورت دسترسی به یک دستگاه ، بهتر است از ماشین لباسشویی جلو استفاده کنید ، زیرا بالش ها ممکن است در یک ماشین لباسشویی با سطح بالا شناور شوند و این می تواند باعث شود تا لکه های خشک وجود داشته باشد و در نقاط خاصی نیز شسته نشود." می گوید سیلوا نش می افزاید: شما باید همزمان دو بالش را بشویید زیرا این امر به متعادل نگه داشتن ماشین لباسشویی کمک می کند و باعث می شود آسیب کمتری داشته باشد.

چه موقع فقط باید بالش های جدید بخرم؟

"نحوه شستشوی بالشها" ممکن است سؤالی باشد که باید بپرسید. زمانی فرا می رسد که بهتر است خرید محصولات جدید باشد. سیلوا نش توصیه می کند که بالش ها را پس از آزمایش سریع تاشو آنها در نیمه نصف کنید. اگر بالش به حالت اولیه و مسطح برگشت نمی کند ، وقت آن است که آن را جایگزین کنید. گودمن می افزاید: وقتی بالشها شکل خود را از دست می دهند ، و دوباره پس از تا شدن به حالت اولیه خود بر نمی گردند ، زمان آن است که موارد جدیدی دریافت کنید. او می گوید: "همچنین اگر بوی قارچ یا کپک پیدا شود ، باید آنها را جایگزین کنید."

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها