کد خبر: 557922
تاریخ انتشار :

رضایت دشمن از ما یک خیال خام و بچگی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار علیرضا تنگسیری صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت، با اشاره به اینکه امروز از شناورهای دریایی تا ۹۰ نات سرعت رونمایی می‌شود، اظهار کرد: به امید خدا در آینده نزدیک به سمت شناورهای تندرو با سرعت ۱۰۰ نات خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت صورت گرفته را مدیون همت جوانان و رهبری داهیانه هستیم، بیان کرد: دشمن هرگز از ما راضی نخواهد بود و بنا بر فرمایش قرآن، دشمن تنها زمانی از ما راضی می‌شود که ما را مثل خودش بکند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه تفکر راضی شدن دشمن از ما یک خیال خام و بچگی است، افزود: نمی‌توان با مذاکره موضوعات مختلف را با دشمن بدعهد حل کرد و تنها می‌توانیم با آمادگی خود ر مقابل دشمن بایستیم.

وی با بیان اینکه آمادگی ما امنیت و ثبات را در منطقه خلیج‌فارس ایجاد کرده است، گفت: ایران بارها به کشورهای حوزه خلیج‌فارس پیام داده که این منطقه متعلق به کشورهای حوزه خلیج‌فارس بوده و ما قادریم این امنیت را با همدلی در بین کشورهای همسایه در خلیج‌فارس برقرار کنیم.

تنگسیری با تأکید بر اینکه بیگانگان حاضر در منطقه مخل امنیت در منطقه خلیج‌فارس هستند، افزود: آن‌ها به دنبال مشروعیت بخشی حضور نامشروع خود به بهانه نبود امنیت هستند و از طرفی با فروش سلاح به دنبال مال‌اندوزی بوده که برای تحقق آن باید جنگ‌افروزی کنند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه اقدام بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس فاجعه زیست‌محیطی را به دنبال دارد، بیان کرد: خلیج‌فارس ۲۵۰ هزار کیلومترمربع مساحت دارد و آب در آن به‌صورت دوار است و چرخش آب در آن یک سال زمان نیاز دارد و لازم ما با آمادگی کامل در مقابل دشمن بایستیم و بدانیم که آن‌ها برای ما امنیت نمی‌آورند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها