کد خبر: 558093
تاریخ انتشار :

فرمانده کل سپاه: ثقل اصلی توفیقات مقابل دشمنان، ولایت فقیه است/ شکست‌های سریالی آمریکا ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرلشگر سلامی در بدو ورود به استان اردبیل در دیدار با نماینده ولی فقیه در اردبیل، اظهار کرد: در زمانی که دشمنان، اسلام را از صفحه اجتماعی و سیاسی حذف کرده بودند، امام راحل(ره) با انقلاب اسلامی طلوع دیگری از عزتمندی اسلام را رقم زد و جبهه باطل نتوانست در مقابل آن دوام بیاورد.
وی افزود: ثقل اصلی توفیقات در مقابل دشمن، ولایت فقیه است و جامعه‌ای که پشتیبان ولایت است با پیشرفت‌های روز افزون مواجه می‌شود و با وجود رهبری هیچ‌گاه به کشور ما آسیبی نخواهد رسید.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران براساس غلبه حق و حقیقت پایه‌گذاری شده و زمانی که امام به واسطه انقلاب، اسلام را در جامعه نهادینه کرد کسی تصور نمی‌کرد که در آن نابرابری بتوان با دستان خالی ایستادگی در مقابل استکبار و ظلم ستیز ممکن باشد.
سلامی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا در برابر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: اولین شکست فاحش آمریکا شکست کودتا بود و همچنان توطئه‌هایشان ادامه داشت؛ دومین شکست آن‌ها اشغال سفارت انقلابی بود و بعد از آن حمله طبس و آن معجزه الهی اتفاق افتاد و همه این‌ها موهبت الهی است.
وی افزود: با وجود قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای آمریکا، امام خمینی(ره) برابر این قدرت‌ها ایستاد، مدیریت امام راحل(ره) به گونه‌ای بود که شکست‌های سریالی آن‌ها تاکنون ادامه دارد.
سلامی گفت: آمریکایی‌ها به یک چرخه‌ای رسیده‌اند که هر چه هزینه می‌کنند کمتر نتیجه می‌گیرند، مشکلی که آمریکایی‌ها دارند این است هزینه‌های کلان اقتصادی و نظامی را نمی‌توانند به منفعت‌های سیاسی تبدیل کنند و این معنی زوال آن‌ها است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود اقرار می‌کنند که گزینه‌های روی میز آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران تضعیف شده است، تشریح کرد: وقتی به گزینه‌های روی میز آمریکایی‌ها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که هیچ یک از این گزینه‌های روی میز را نمی‌توانند عملی کنند؛ یعنی آمریکا امروز در داشتن قدرت ناتوان نیست؛ در به‌کارگیری قدرت ناتوان است و می‌توان گفت که آمریکا تدبیر بکارگیری این‌ها را ندارد.
سلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران یعنی دستیابی به موفقیت‌های بزرگ و این عامل سبب برتری و شکست ناپذیری ما در مقابل دشمنان گشته و هر قدر زمان می‌گذرد ما قدرتمند‌تر می‌شویم و آمریکا و استکبار رو به ناتوانی می‌رود؛ امروز ما در میدان عمل قرار گرفته‌ایم که آمریکا در جواب این عمل‌های قدرتمندانه ما ناکام مانده است.
وی تصریح کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده که در مقابل دشمنان هرکجا قدم می‌گذاریم سریعا دشمن عقب نشینی می‌کند و دوستان آمریکا که سعودی‌ها و اسرائیلی‌ها هستند از آمریکا دلسرد شده‌ و می‌دانند که در روزهای سختشان آمریکا توان حمایت از آن‌ها را نخواهد داشت.
فرمانده کل سپاه با اشاره به رویکردها و کارکردهای این نهاد انقلابی و مردمی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار بعد نظامی، بعد اجتماعی را به خوبی پیش گرفته و محرومیت‌زدایی و پیشرفت‌های اقتصادی را جزو ارکان اصلی خود قرار داده که این‌ها از تدابیر مقام معظم رهبری است که در کنار مسائل نظامی، مسائل اجتماعی نیز در اولویت قرار گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها