کد خبر: 561622
تاریخ انتشار :

کریستیانو رونالدو؛ از دلخوری تا لبخند رضایت! (عکس)

کریستیانو رونالدو؛ از دلخوری تا لبخند رضایت! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امشب یوونتوس در دیداری که در شرایط جوی بسیار دشوار و زیر باران شدیدی برگزار می شد، با گل ثانیه های پایانی داگلاس کاستا موفق به غلبه بر لوکوموتیو شده و صعود خود را به دور حذفی لیگ قهرمانان قطعی ساخت.
کریستیانو رونالدو در نیمه اول و دقایق ابتدایی می توانست گل نخست یوونتوس را با یک ضربه ایستگاهی به نام خودش ثبت کند، اما آرون رمزی روی خط به توپ ضربه زد و گل به اسم هافبک ولزی ثبت شد. واکنش کریستیانو رونالدو به آرون رمزی بعد از این گل جالب بود.
اما مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس در دقایق پایانی و در حالیکه دیدار دو تیم هنوز با تساوی 1-1 در جریان بود، تصمیم عجیب و غیرمنتظره ای گرفته و کریستیانو رونالدو را تعویض کرد؛ اتفاقی که در گذشته کمتر شاهد رخ دادن آن بوده ایم.
مطابق انتظار، دوربین ها روی رونالدو زوم کردند تا واکنش او را تماشا کنند و در حالیکه به نظر می رسید سرمربی یوونتوس در حال ارائه توضیح به ستاره پرتغالی در حال دلایل تعویض وی است، کریستیانو رونالدو با بی تفاوتی از کنار وی رد شده و روی نیمکت در کنار جیجی بوفون نشست.
اما این تعویض در نهایت جواب داد و یوونتوس موفق شد در دقیقه 93 و با حرکت انفرادی و زیبای داگلاس کاستا به گل پیروزی دست یابد. کریستیانو رونالدو در پایان بازی از اتفاقات و پیروزی تیمش رضایت داشت و لبخندی به همین نشان بر لبان وی نقش بسته بود تا همه چیز همانجا و زیر باران شدید مسکو به پایان برسد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها