کد خبر: 561960
تاریخ انتشار :

کشف ۱۹ تن موادمخدر در غرب استان تهران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار محسن خانچرلی عصر شنبه در جمع خبرنگاران و حاشیه برگزاری اجرای طرح خیبر ۱۱ در شهریار اظهار داشت: طی این طرح ۱۹ تن موادمخدر در غرب استان تهران کشف شد و همچنین بیش از ۵ هزار سوداگر مرگ دستگیر شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران با بیان اینکه طرح های عملیاتی برای برخورد با هنجار شکنان و سوداگران مرگ در غرب این استان آغاز شده است افزود: این مرحله از طرح در شهریار به اجرا در آمد که در این عملیات خوشبختانه توانستیم تعداد قابل توجهی از پخش کنندگان و رابطین توزیع مواد مخدر را دستگیر کنیم.

خانچرلی با بیان اینکه بیش از ۴۰ دستگاه خودرو و سلاح سرد از محل اختفای این افراد کشف شده است گفت: ۱۰ هزار معتاد و خرده‌فروش طی این عملیات جمع آوری شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح خیبر همچنان در شهرستانهای غرب استان تهران ادامه خواهد داشت عنوان داشت: این عملیات با توجه به مطالبات مردم صورت گرفت که طی این طرح ۱۰۶ میلیون تومان وجه نقد و بیش از ۳۴ انواع دستگاه نقلیه کشف و توقیف شده است.

رئیس پلیس غرب استان تهران اظهار داشت: تعداد ۵ هزار معتاد متجاهر و ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها