کد خبر: 564522
تاریخ انتشار :

۲۰ نفر دیگر برای اغتشاشات شرق استان تهران بازداشت شدند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار کیومرث عزیزی با اعلام خبر بازداشت 20 نفر از عوامل اصلی اغتشاشات در شرق استان تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردم درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال، اماکن عمومی، دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: مأموران انتظامی با کار اطلاعاتی گسترده، 20 نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستانهای شرق استان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، آنها را در عملیاتهای جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی با اشاره به اعتراف اشرار دستگیر شده به جرایم خود،‌ تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، ناوگان حمل و نقل شهری و پمپ بنزین، تخریب فروشگاه‌های مواد غذایی و المانهای شهری، مسدود کردن تعدادی از خیابانها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه را از جمله اتهامات متهمان دستگیر شده عنوان کرد.
این مقام انتظامی از معرفی متهمان به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: مزدوران ضدانقلاب خارج‌نشین زیر ذره‌بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده اشرار نیز دستگیر و به دست قانون سپرده می‌شوند و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.
عزیزی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین مقام معظم رهبری، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه‌دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضایی و پلیس قرار خواهند گرفت.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها