کد خبر: 564623
تاریخ انتشار :

قاتل بعد از مصرف موادمخدر عصبانی شد و دوستش را کشت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: در تاریخ بیست و سوم شهریور ماه سال جاری شخصی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران از فقدان برادرش به نام «داود ۶۸ساله» اعلام شکایت کرد، پرونده جهت رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امورجنایی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت که حدود ۳ ماه است برادرم به منزل نیامده است و به علت اعتیادی که داشت بیشتر اوقات در ماشین خود استراحت می کرد ولی این اولین باری است که به مدت طولانی از او بی خبر هستیم. با توجه به حرفهای شاکی پرونده تحت عنوان فقدان با ظن به جنایت جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی ادامه داد: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان این اداره اقدام به ثبت دستور توقیف خودرو می‌کنند و در ۲۷ شهریور خودرو فرد گم شده توسط پلیس کاشان کشف می گردد، کارآگاهان در بررسی خودرو مکشوفه با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم و با بررسی سوابق مجرمین سابقه دار و حرفه ای، موفق به شناسایی هویت فردی به نام «مجید ۴۵ساله» که در حال حاضر ساکن زنجان بوده است شدند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان با انعکاس اطلاعات بدست آمده به بازپرس پرونده راهی محل سکونت وی شدند که در مراجعه متوجه شدند مجید محل سکونت خود را ترک کرده و در بررسی بیشتر مشخص می شود وی به یکی از شهرهای جنوبی کشور ( هرمزگان) رفته است.

وی گفت: کارآگاهان با تجمع اطلاعات بدست آمده و پالایش اطلاعات پی به دست داشتن مجید در فقدان داود برده و ظن به وقوع جنایت در این پرونده بیشتر شده که بلافاصله با هماهنگی قضایی راهی هرمزگان شده که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در یکی از روستاهای شهر هرمزگان شناسایی که در تاریخ ۹۸/۹/۴ طی یک عملیات پلیسی وی دستگیر شد.

سرهنگ گودرزی در ادامه گفت: متهم در همان بدو دستگیری به ارتکاب قتل داود اعتراف نموده و اظهار می دارد با مقتول از سالها پیش دوست بودم و در روز حادثه به همراه هم به منزل ما آمدیم و پس از مصرف مواد مخدر با توجه به اینکه من مبلغ سه میلیون تومان از وی طلب داشتم خواستم که بدهی خود را پس بدهد ولی داود شروع به سرو صدا و فحاشی کرد و وقتی به خانواده ام ناسزا گفت من عصبانی شده و با وی درگیر شدم و در حین درگیری با شی سنگینی که در اتاق بود چند ضربه به سرش زدم و او به زمین افتاد.

متهم ادامه داد: بعد از چند لحظه متوجه شدم داود فوت کرده است و برای خلاص شدن از دست جنازه تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که جسد داود را در باغچه منزلمان دفن کنم. به سرعت نقشه خود را عملی کرده و با کندن گودالی به عمق نیم متر جسد داود را دفن کردم و با خودرو مقتول شبانه راهی کاشان شدم ولی بعد از ترس شناسایی شدن توسط پلیس، خودرو مقتول را در کاشان رها کردم.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به اقرار صریح مجید به قتل داود و کشف جسد مقتول، متهم با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ جنائی تهران به منظور تحقیقات تکمیلی و با توجه به تغییر عنوان پرونده از فقدان به قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها