کد خبر: 567974
تاریخ انتشار :

تنور داغ سهمیه در نیمه راه/ اسکوچیچ قهرمانی نیم‌فصل را به کدام تیم هدیه می‌دهد؟

تنور داغ سهمیه در نیمه راه/ اسکوچیچ قهرمانی نیم‌فصل را به کدام تیم هدیه می‌دهد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم با دو دیدار معوقه از هفته‌های یازدهم و دوازدهم امروز(پیگیری) می‌شود تا تکلیف قهرمان نیم‌فصل اول مشخص شود.

پیکان - تراکتور، ورزشگاه شهدای شهر قدس، ساعت ۱۵:۰۰

پس از ۳ پیروزی متوالی و بازگشت به جمع مدعیان، حالا تراکتور الهامی باید مقابل سومین خط حمله برتر لیگ نوزدهم قرار بگیرد. سرخ‌های تبریزی از زمان رفتن دنیزلی و بازگشت ساکت الهامی، در ۴ دیدار به میدان رفتند که حاصل آن یک تساوی و ۳ پیروزی از جمله رقم زدن‌ نخستین شکست فصل نفت مسجدسلیمان بوده است. تراکتوری‌ها که اکنون با ۲۷ امتیاز در رده پنجم قرار دارند، می‌توانند با کسب این ۳ امتیاز خانگی تا رده سوم بالا بیایند. در ۵ تقابل قبلی دو تیم، کفه ترازو به نفع پیکانی‌ها بوده و این تیم توانسته ۳ بار حریف صاحب‌نام خود را شکست دهد و ۲ بار هم نتیجه را واگذار کند. شاگردان فرکی با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند.

صنعت نفت آبادان - سپاهان، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت ۱۶:۴۵

شاگردان اسکوچیچ در حالی در آخرین بازی نیم‌فصل میزبان سپاهان هستند که در ۵ بازی آخر خود شکستی نداشته‌اند و با ۲۷ امتیاز در رده ششم قرار دارند. پیروزی براب سپاهان و توقف تراکتور برابر پیکان می‌تواند برزیلی‌های ایران را به رده سوم برساند و تنور سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داغ‌تر کند. سپاهان نیز با ۲ پیروزی و ۳ تساوی در ۵ بازی آخر خود رنگ باخت را ندیده است اما شاگردان امیر قلعه‌نویی اگر می‌خواهند عنوان قهرمانی نیم‌فصل را به دست بیاورند، باید حریف سرسخت خود را در آبادان شکست دهند تا هم‌امتیاز با پرسپولیس و به دلیل تفاضل بهتر در رده نخست قرار بگیرند. سپاهانی اکنون با ۳۱ امتیاز در رده دوم قرار دارند و کار سخت آن‌ها در برابر برزیلی‌های ایران زمانی مشخص می‌شود که این تیم در ۵ دیدار رو در رو آخر ۲ تیم، نتوانسته صنعت نفت را شکست دهد و به ۳ تساوی و ۲ شکست بسنده کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها