کد خبر: 569755
تاریخ انتشار :

احمد توکلی: مردم مسئولین را دروغ گو می‌دانند!

احمد توکلی: مردم مسئولین را دروغ گو می‌دانند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و گو با ایسنا،‌ در واکنش به بروز خطای انسانی توسط ستاد نیروهای مسلح در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین اظهار کرد: به قدری از این اتفاق عصبانی و متاسف شدم که توان سخن گفتن ندارم.

وی ادامه داد: کسی که این کار را کرده باید فورا اعلام می‌کرد و مجازاتش را دریافت می‌کرد. اگر در ابتدا و از اول این موضوع مطرح می‌شد فقط یک اشتباه صورت می‌گرفت. وقتی چند روز این موضوع را کتمان کردند، اشتباه بزرگ‌تری مرتکب شدند الان مردم مسئولین را دروغ گو می دانند .

این فعال سیاسی افزود: موضوع بر سر جان مردم است .اشتباه انسانی جان مردم را نشانه گرفته است. وقتی اشتباه به این بزرگی اتفاق می افتد باید در وهله اول حقیقت را به مردم اعلام می‌کردیم.

توکلی تاکید کرد: مقامات ایران باید به جد این موضوع را پیگیری کنند و مقصران هر دو اتفاق یعنی هم خطای صورت گرفته در سقوط هواپیمای مسافربری و هم مقصران در تاخیر اعلام این موضوع را معرفی کنند.

وی در پایان گفت: در پی شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی وحدت و انسجامی میان مردم و مسئولین ایجاد شده بود که این اتفاق، شیرینی آن وحدت را به تلخی کشاند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها