کد خبر: 569768
تاریخ انتشار :

چرا باید استخدام منشی مطب را جدی بگیرید؟

چرا باید استخدام منشی مطب را جدی بگیرید؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چرا باید استخدام منشی مطب را جدی بگیرید؟

با استخدام یک منشی مطب حرفه‌ای می‌توانید یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند انجام دهید. چراکه بسیار بیشتر از حقوقی که به منشی مطب خود می‌پردازید برای شما بازگشت سرمایه ایجاد می‌شود.

جدا از مسائل مالی بسیار لذت‌بخش است وقتی مشاهده می‌کنید بیماران شما تعامل بسیار خوبی با منشی مطب شما دارند و با رضایت و خشنودی کامل مطب شما را ترک می‌کنند.

محمد ظهره‌وند کارشناس امور بازاریابی و تبلیغات برای پزشکان و نویسنده کتاب فلوشیپ تبلیغات و برندسازی پزشکی و کتاب رستاخیز برند شخصی در وب‌سایت برند شخصی مطالب بسیار جالبی را درزمینهٔ جنبه‌های مختلف زندگی شغلی پزشکان آماده کرده است.

چرا باید استخدام منشی مطب را جدی بگیرید؟

یکی از جامع‌ترین مقالات ایشان به امور مربوط به استخدام منشی مطب پرداخته است. علاوه بر موضوع استخدام منشی مطب در این مقاله در مورد موضوعات دیگری چون تعیین حقوق منشی مطب، آموزش منشی مطب، تشویق منشی مطب و اخراج منشی مطب به‌طور مفصل صحبت شده است.

مطالعه این مقاله نه‌تنها بر پزشکانی که در حال حاضر قصد استخدام منشی مطب دارند کاربردی است بلکه به‌تمامی پزشکانی که مطب یا کلینیک دارند توصیه می‌شود. به دلیل اینکه اموری از قبیل آموزش، تشویق و اخراج منشی مطب هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در این مقاله به‌تفصیل در مورد این موضوعات صحبت شده است.

امروزه پزشکان علاوه بر اینکه نیاز دارند دانش تخصصی و مهارت پزشکی خود را افزایش دهند باید آگاهی کاملی نسبت به موضوعات مدیریت مطب، امور مالی و امور بازاریابی و تبلیغات پزشکی هم داشته باشند تا بتوانند حداکثر بازدهی و بهره‌وری را داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها