کد خبر: 569953
تاریخ انتشار :

رئیس پلیس پایتخت: هیچ تعرضی به سفارت انگلستان نشد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:عصر امروز گروهی از نیروهای ارزشی در اعتراض به حضور یکی از مسئولان سفارت انگلیس در تجمعات دیشب، جلوی سفارت این کشور تجمع کردند و انصافا تمام رفتار آنها قانونمند بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزارکنندگان برای این تجمع مجوزی از فرمانداری تهران اخذ کرده بودند؟، گفت: این تجمع مجوز نداشت و البته بسیاری از تجمعات تهران مجوز ندارد اما نیروی انتظامی در صورتی که تجمع کنندگان هنجارها را نشکنند و اصول را رعایت کنند، امنیت تجمعات را براساس قانون، تامین می کند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه در تجمع امروز هیچ تعرضی به سفارت انگلستان صورت نگرفت و امنیت این سفارت هم به خوبی حفظ شد، تصریح کرد: تجمع کنندگان شعارهای مورد نظرشان را دادند و بعد از چند دقیقه پس از تذکر پلیس صحنه را ترک کردند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: این تجمع بدون ایجاد مشکل خاصی پایان یافت.

تجمع مردمی عصر امروز در پاسخ به فراخوان گروهی که خود را «خونخواهان شهدای مقاومت» نامیده اند، در اعتراض به رفتارهای خلاف عرف سفیر انگلیس از ساعت 15 در مقابل درب اصلی سفارت این کشور در خیابان فردوسی و خیابان های اطراف آن به مدت دو ساعت برگزار شد.

«رابرت مک‌ایر» سفیر انگلیس در تهران روز گذشته در رفتاری نامتعارف و خلاف عرف دیپلماتیک، در اجتماع گروهی از مردم تهران در مقابل دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به سانحه سقوط هواپیمای مسافری اوکراین شرکت کرده بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها