کد خبر: 572679
تاریخ انتشار :

زیدان: باید این شکست را فراموش کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری پنجشنبه شب پیگیری شد و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال سوسیداد رفت. سفیدپوشان با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شدند و از صعود به نیمه نهایی بازماندند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید بعد از حذف تیمش از کوپا دل ری گفت: فوتبال همین است. در این دیدار اتفاقات بازی آنطور که می خواستیم پیش نرفت و شکست خوردیم. بازی بسیار پیچیده ای بود ولی با این حال تیمم تا دقیقه آخر برای این مسابقه جنگید و من از این مسئله راضی هستم. با وجود اینکه با نتیجه ۴-۱ از حریف خود عقب بودیم تا ثانیه آخر جنگیدیم ولی نتوانستیم به هدف خودمان برسیم. باید به تیم حریف تبریک بگوییم و این شکست را قبول کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: نیاز نیست چیزی را در خود تغییر دهیم. باید با قبول این شکست به خودمان بیاییم و در همین مسیر باشیم. در طول یک فصل بازیهای پیچیده ای وجود دارند که این اتفاقات در آن رخ می دهد و دیدار برابر سوسیداد نیز یکی از همین دیدارها بود. شکست خوردن همیشه مسئله ناراحت کننده ای است و کسی نیست که از باختن ناراحت نباشد ولی باید در این مواقع آن را پذیرفت و به جلو نگاه کرد و منتظر تغییرات مثبت ماند. یم بازی مهم برابر اوساسونا در روز یکشنبه داریم که باید روی این دیدار تمرکز کنیم و بتوانیم برنده شویم. چاره دیگری نداریم جز اینکه این باخت را فراموش کنیم و به فکر بازیهای حساس پیش رو خصوصا بازی حساس با اوساسونا باشیم.

با این نتیجه رئال سوسیداد در جمع چهار تیم برتر کوپا دل ری قرار گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها