کد خبر: 572684
تاریخ انتشار :

نوازی: گل دوم پرسپولیس آفساید بود/ بهتر بود باقری به جای قائدی تعویض می‌شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد نوازی، در مورد نتیجه بازی شب گذشته استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نتیجه خوبی برای استقلال نبود. هر دو تیم با ترس بازی می‌کردند، ترس دو تیم بر کیفیت بازی تأثیر گذاشته بود. بازی هم نسبت به دیدارهای قبلی دو تیم بار فنی آن‌چنانی نداشت. ضمن اینکه اشتباهات داوری هم در نتیجه بازی تأثیرگذار بود. پیش از این بازی، پیش‌بینی برد دو بر یک استقلال را کرده بودم که با اشتباهات داوری، به خصوص کمک داور در عدم اعلام آفساید روی گل دوم پرسپولیس، این اتفاق نیفتاد. حق این تیم مساوی نبود. استقلال با آن شرایطی که بازی می‌کرد، می‌توانست پیروز میدان باشد. بازیکنان این تیم لیاقت برد را داشتند.

مدافع اسبق استقلال تصریح کرد: در نیمه اول استقلال موقعیت‌های خوبی داشت و در نیمه دوم هم با اینکه پرسپولیس فشار بیشتری را به وجود آورد، اما می‌توانستند نتیجه 2 بر یک را حفظ کنند و برنده از زمین خارج شوند. بازیکنان استقلال نسبت به مسابقات قبلی خوب بازی نکردند. تعویض مجیدی هم اشتباه بود. وقتی قائدی را بیرون کشید، پرسپولیس شکل بهتری گرفت و مدافعین این تیم که تا زمان حضور قائدی عقب بازی می‌کردند، پس از خروج او توانستند پیشروی کنند و به این ترتیب فشار بیشتری روی دروازه استقلال وارد شد. بهتر بود که مجیدی، آرش رضاوند را به جای فرشید باقری به زمین می‌فرستاد و قائدی را در زمین حفظ می‌کرد. به هر حال مربی تصمیم‌گیرنده است، اما قاعده بازی اینطور حکم می‌کرد.

وی در خصوص عملکرد خطوط سه‌گانه استقلال، گفت: پیش از بازی هم پیش‌بینی کرده بودم که پدیده بازی ارسلان مطهری می‌شود و همین اتفاق هم افتاد. البته قائدی هم در کنار او عملکرد و روز خوبی را داشت. در بازی دیشب گل‌ها روی اشتباهات فردی دروازه‌بان‌ها و مدافعین رد و بدل شد و اشتباهات آن‌ها روی ثبت نتیجه تأثیرگذار بود. دو گلی هم که استقلال خورد، روی اشتباهات مدافعان بود و اگر در لحظه آخر، مدافعین آن اشتباهات را مرتکب نمی‌شدند، این تیم می‌توانست دو بر یک از زمین خارج شود. در خط میانی تیم هم، بازی مسعود ریگی به چشم نمی‌آمد اما دوندگی زیادی داشت و خیلی به تیم کمک کرد. ضمن اینکه فرشید باقری هم در نیمه اول عملکرد خوبی داشت اما در نیمه دوم بهتر بود که به جای قائدی تعویض می‌شد.

پیشکسوت استقلال در خصوص تأثیر فرهاد مجیدی روی این تیم تصریح کرد: فرهاد مجیدی در این چند بازی با روش استراماچونی کار را پیش می‌برد. فعلاً تأثیر خاصی از او ندیده‌ایم اما باید تأثیرگذار باشد و البته فکر می‌کنم تیم رفته‌رفته بهتر خواهد شد. استقلال در ادامه راه کار سختی دارد. در نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها انگیزه و تلاش بیشتری برای امتیاز گرفتن،‌ بالا رفتن یا ماندن در لیگ دارند و بازی‌ها مشکل‌تر می‌شوند. بازیکنان باید تلاش بیشتری در زمین داشته باشند تا به راحتی امتیازات را از دست ندهند.

نوازی در خصوص حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: شرایط بازی‌های آسیایی با داخلی متفاوت است، هر چند که بازیکنان در آن مسابقات با غیرت بیشتری کار می‌کنند اما شرایط آنجا سخت‌تر است. با این حال استقلال شرایط خوبی در این رقابت‌ها دارد، به خصوص پس از دو بازی خوبی که در مرحله پلی‌آف انجام داد و نتایج خوبی را مقابل تیم‌های کویتی و قطری به دست آورد.کار این تیم در مرحله گروهی برای صعود به مرحله بعد سخت است اما امیدوارم این اتفاق بیفتد و قطعاً با تلاش بیشتر بازیکنان و کادرفنی تیم این اتفاق دور از دسترس نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها