کد خبر: 573002
تاریخ انتشار :

قیمت‌ها در بازار خودرو شروع به ریزش کرد/ تغییر وضعیت در بازار

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو بین یک تا چهار میلیون تومان برای خودروهایی با محدوده قیمت صد میلیون تومانی بود . بر این اساس میزان کاهش قیمت سمند ال ایکس برابر با 3 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است، این چنین بود که قیمت سمند از پس مدتها ماندگاری در محدوده بالاتر از صد میلیون تومان به کمتر از این رقم رسید. قیمت سمند EF نیز با کاهشی دو میلیون تومان به 115 میلیون تومان رسید.

میزان کاهش قیمت وانت اریسان 2 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شد و این خودرو در بازار به قیمت 73 میلیون تومان فایل شد. قیمت خودروی دنا تیپ ۱ نیز ۱۴۴ میلیون تومان در فایل ها اعلام شد که کاهش قیمتی نزدیک به دو میلیون تومان را نشان می دهد.دنا پلاس تیپ ۱ نیز با کاهش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۶۹ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

پژو پارس ساده با عقب نشینی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان رسید. قیمت خودرو پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز ۹۵ میلیون تومان اعلام شد.

میزان کاهش قیمت سوزوکی ویتارا اما ۲۰ میلیون تومان اعلام شد و این خودرو به قمیت ۶۰۰ میلیون تومان فایل شده است. جدول زیر دربردارنده نرخ برخی خودروهای پرفروش در بازار است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها