کد خبر: 573287
تاریخ انتشار :

خون حاج قاسم کلید فتح بیت‌المقدس است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حاج حسین یکتا شب گذشته در مراسم برزگداشت حاج قاسم سلیمانی و در اجتماع سلیمانی‌های میناب اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان میناب اهل دین و دیانت و عزت‌خواهی‌اند و همین صفات در وجود سردار دلاورمان حاج قاسم سلیمانی نیز نهادینه شده بود که از او چهره‌ای منحصربفرد در جبهه مقاومت ساخت.

وی با بیان این که عزت‌طلبی و استقلال‌خواهی در بنیان انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) قرار دارد، خاطرنشان کرد: حاج قاسم پرورش یافته مکتب حضرت روح الله (ره) بود و راهی که او به روی ملت‌های در بند منطقه گشود، راهی تا ابد روشن و استوار است که دشمن سخت از آن در هراس خواهد بود.

فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا (ع) ادامه داد: یکی از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی، ولایت‌مداری و تواضع در وجود او بود که او چهره‌ای ممتاز ساخت که همه ملت ایران او را دوست داشتند و این عشق و ارادت را در روز تشییع پیکر او به نمایش گذاردند.

حاج حسین یکتا افزود: حاج قاسم یک کشور بود و خون او ملتی را به جوشش و حرکت رساند و سبب احیای راهی شد که امام راحل ما بر آن تأکید فراوانی داشت.

وی از خون شهدای فرودگاه بغداد و بخصوص خون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهندس المهدی به عنوان کلید فتح بیت‌المقدس و نابودی صهیونیست‌های غاصب یاد کرد و بیان داشت: شهادت او و همرزمانش اذان به وقت افول آمریکا است و مستکبران دیگر جایی در منطقه نخواهند داشت.

این فرمانده جهادی کشورمان تصریح کرد: حاج قاسم هر چه بالاتر رفت، تواضع و ولایت‌مداری‌اش بیشتر شد و این ویژگی ناب یک انقلابی مومن است.

حاج حسین یکتا گفت: حاج قاسم یک آدم عادی نبود بلکه فرمانده‌ای دلاور در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های دشمنان بود و روزی که به شهادت رسید همه فهمیدند که او فرمانده صلح، آرامش، اقتدار و مبارزه با تندروی در منطقه بوده است که خون پاکش را نیز نثار این راه بلند کرده است.

فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که مشکل کشور در شرایط حاضر نبود مجاهد و مدیر پای کار است، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات کشور باید به خون شهدا تأسی کنیم و خودمان را وامدار خون‌های پاک و مطهری بدانیم که برای استقلال و عزت این کشور به زمین ریخته شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها