کد خبر: 573781
تاریخ انتشار :

نماینده مجلس: مقابله با مفاسد مجلس انقلابی می خواهد/جز منزل 138 متری ملکی ندارم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در همایش بزرگ دامداران و کشاورزان که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد المهدی برگزار شد، با اشاره به اینکه بحث گاز و آب دامشهر را توانستیم به سرانجام برسانیم، اظهار کرد: خوشبختانه با رفع این مشکل و دو بانده شدن جاده جعفریه بخش عمده‌ای از مشکلات دامداران برطرف شد.

وی با بیان اینکه در این دوره به دنبال حل مشکل هویت دامشهر هستیم، عنوان کرد: طی مدت اخیر اعتبار 800 میلیون تومانی برای آسفالت دامشهر تصویب شده است.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از نظر زندگی شخصی بنده، آقای ذوالنور و آقای زاکانی از امتحان سربلند بیرون آمده‌ایم، عنوان کرد: بنده بارها اعلام کرده‌ام هرکس ملکی بیشتر منزل 138 متری بنده در خیابان نیروگاه پیدا کرد برای خودش.

وی با بیان اینکه اگر زندگی پاکی نداشته‌ باشیم نمی‌توانیم با فساد مقابله کنیم، افزود: ما می‌توانستیم ثروت اندوزی داشته و امتیاز بگیریم ولی این اقدام را انجام ندادیم‎ چراکه آن را خلاف آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌دانیم.

امیرآبادی با اشاره به اینکه دکتر زاکانی در راه مقابله با فساد بیش از 70 مرتبه به دادگاه احضار شدند، مطرح کرد: بنابراین بحث مبارزه با فساد یکی از اولویت‌های ما در مجلس بعدی است.

وی از اهمیت خدمت رسانی به مردم یاد کرد و گفت: اگر هر سه نفر نمایندگان قم با یکدیگر و هم نظر باشند در مسیر خدمت رسانی به مردم قطعا گام‌های موثرتری برداشته خواهد شد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به چرایی انتخاب آقای زاکانی از حوزه انتخابیه استان قم، خاطرنشان کرد: مگر 12 سال قبل که آقای لاریجانی از قم معرفی شدند کسی اعتراضی کرد؛ دکتر زاکانی قطعا به‌دلیل چهره برجسته‌ای که در سطح کشور دارد در دوره بعدی مجلس مسؤولیت مهمی خواهد داشت و این موضوع برای استان قم ثمره‌های بسیاری خواهد داشت.

وی از فساد موجود در کشور یاد کرد و گفت: زمانی که فساد در ریشه‌های اصلی کشور وجود داشته باشد و مجلس نیز دست نشانده و نوکر دولت باشد هیچ‌گاه نمی‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد.

امیرآبادی اضافه کرد: برای ایستادگی در مقابل این مفاسد نیازمند یک مجلس انقلابی و مقتدر هستیم ولی متاسفانه تعداد این افراد در دوره قبلی کمتر از 70 نفر بود و مابقی سینه چاک دولت بودند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها