کد خبر: 573912
تاریخ انتشار :

سپاه هیچ دخالت مصداقی در انتخابات ندارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌اله صادقی با اشاره به این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و طبق قانون اساسی حافظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: سپاه بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران است و شانی بالاتر از این دارد که از فرد یا جناحی خاصی حمایت کند و بر علیه کسی نیز اقدام و یا حرکت خاصی انجام نمی‌دهد.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: در 41 سال انقلاب اسلامی که نزدیک به 40 انتخابات را پشت سر گذاشته‌ایم، سپاه پاسداران مبرای از دخالت در انتخابات به صورت مصداقی بوده است و به هیچ عنوان نیز قبول نداریم که پاسداری، حوزه و یا پایگاه مقاومت بسیجی به صورت مصداقی وارد عرصه انتخابات شوند.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: با این وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بایدهایی از جمله تبیین ویژگی‌های یک نماینده انقلابی مانند کارآمد بودن، شجاع، انقلابی، ولایت مدار و همراه با مردم بودن را در دستور کار دارد.
وی افزود: همچنین این نهاد برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، با تامین امنیت روانی و آرامش انتخابات به کمک دیگر نهادهای انقلاب اسلامی می‌شتابد.
صادقی بیان کرد: سپاه پاسداران هیچ‌گاه خود را هزینه فرد، جناح و یا حزبی نمی‌کند و این در حالی است پاسداران خود را هزینه و فدای انقلاب اسلامی می‌کنند؛ نه این که سپاه با حمایت از فرد و یا جناحی بخواهد اقتدار خود را از دست بدهد.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به این‌که سپاه سرباز ولایت و تابع مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: در برخی از مکان‌ها شائبه شده است که سپاه از نامزد خاصی حمایت می‌کند. این مسئله را به شدت تکذیب می‌کنیم و به هیچ عنوان این‌گونه نیست، در این راستا اگر گزارشی به دست ما برسد با خاطیان قطعا برخورد می‌شود و اگر فردی ادعایی دارد باید مستند ارائه بشود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها