کد خبر: 573932
تاریخ انتشار :

پلیس با هرگونه بی‌نظمی تبلیغاتی برخورد می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ رضا شیراوژن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پلیس تمامی فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها را در لرستان رصد می‌کند و در صورتی که موارد بی قانونی و یا هرگونه بی‌نظمی در نحوه تبلیغات مشاهده کند مانع ادامه این نوع تبلیغات خواهد شد.
وی با اشاره به درگیری روز نخست برخی از طرفداران کاندیداها در شهرستان پلدختر گفت: افراد خاطی در این شهرستان دستگیر شده‌اند و اکنون تبلیغات انتخاباتی با آرامش در تمامی نقاط استان برقرار است.
سرهنگ شیراوژن در خصوص انتفاقات روز دوشنبه در رومشکان نیز اظهار داشت: افرادی که باعث بی نظمی در این شهرستان شده بودند شناسایی شده اند.
وی ادامه داد: از هواداران کاندیداها تقاضا داریم نسبت به ایجاد آرامش و برقراری نظم و امنیت پلیس را یاری کرده و از هرگونه حرکت های احساس خودداری کنند تا شاهد برگزاری انتخابات با شکوه در این استان باشیم.
تعداد کل ثبت نام شدگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان لرستان ۴۰۸ نفر بودند که از این تعداد با تغییر حوزه انتخابیه و جابجایی هشت نفر به این ترتیب که پنج نفر وارد استان، ۲ داوطلب خارج و یک نفر داخل استان موافقت شد.
تعداد نامزدهای انتخاباتی که تاکنون در این استان انصراف داده اند ۵۹ نفر به تفکیک شهرستان های خرم آباد وچگنی ۱۵ نفر،بروجردهفت، الیگودرز پنج، کوهدشت ورومشکان ۶ ،دورود وازنا ۹، دلفان وسلسله ۱۶ و پلدختر یک نفر اعلام شده است.
در حال حاضر در شهرستان های خرم آباد وچگنی ۵۷ کاندیدا ،بروجرد۳۵، الیگودرز۱۸، کوهدشت ورومشکان ۳۷، دورود و ازنا ۲۲، دلفان وسلسله ۱۲ و پلدختر ۲۴ نفر فعالیت های تبلیغاتی خود را دنبال می کنند.
لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها