کد خبر: 578357
تاریخ انتشار :

بوستان‌های جنوب‌شرق استان تهران تعطیل شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایرنا، بر اساس دستورالعمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ابلاغی وزارت کشور فعالیت بوستان‌های ۱۵ خرداد، خانواده، شقایق و بوستان‌های محله‌ای ورامین، پارک جنگلی قرچک و پارک خانواده، پارک جنگلی و شهر بازی پیشوا تا اطلاع ثانونی تعطیل شده و افراد نمی‌توانند در این مراکز حضور پیدا کنند.
شهردار ورامین روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از انتشار این بیماری، ورود کلیه افراد پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع است.
حسین دهقان افزود: با افرادی که به توصیه های مسئولین پارک‌ها توجه نکنند برخورد خواهد شد
وی تصریح کرد: این مصوبه با هدف حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیرهی گسترش ابتلای مردم به ویروس کووید ۱۹ به مسئولین پارک ابلاغ شده و از امروز درب تمامی بوستان‌ها به روی مردم بسته خواهد شد.
شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با بیش از ۶۵۰ هزار نفر جمیعت در جنوب‌شرق تهران واقع شده‌اند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها