کد خبر: 578505
تاریخ انتشار :

انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در نیویورک به تعویق افتاد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اندرو کومو روز شنبه در نشست خبری مربوط به آخرین وضعیت ویروس جدید کرونا در نیویورک افزود: ما این روند دموکراتیک را در تاریخ مطمئن‌تری انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد: هر وضعیت اورژانسی منحصر به فرد است. نیازها همیشه متفاوت است. تنها شباهت این است که آنچه لازم است همیشه غیر منتظره است. در این حالت نیاز غیرمنتظره ونتیلاتورها است.
وی با بیان اینکه به پیش‌بینی‌ها اعتماد داریم، افزود: برای پیش بینی‌ها برنامه ریزی می کنیم و بر این اساس به ۳۰ هزار دستگاه تنفس مصنوعی نیاز داریم.
فرماندار نیویورک با توجه به اینکه برخی از کادر پزشکی به کرونا مبتلا شده و چند نفر هم جان باخته‌اند، اظهار کرد: این نگرانی وجود دارد که دستورالعمل‌های مرکز پیشگیری از بیماری‌ها به اندازه کافی از پرستاران و پزشکان ما محافظت نکنند.
کومو ادامه داد: ما از نگرانی ها آگاهیم و به طور جدی در حال بررسی آن هستیم. اگر این راهنمایی‌ها به اندازه کافی از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی ما محافظت نکنند ، ما دستورالعمل های خودمان را ارائه می‌دهیم.
وی اضافه کرد: رئیس جمهوری چهار سایت جدید را برای تأسیسات جدید پزشکی موقت تصویب کرد، دیروز همه آنها را دیدیم. این سایت ها چهار هزار تخت مورد نیاز دیگر را اضافه می کنند.
فرماندار نیویورک با بیان اینکه در حال کار بر روی سه بیمارستان اختصاصی کووید هستیم، اظهار کرد: ما بیش از ۶۰۰ تخت برای معالجه بیماران مبتلا به ویروس کرونا آماده خواهیم کرد. این امن‌ترین کاری است که می توان انجام داد.
کومو با ابراز تاسف از جان باختن ۷۲۸ نیویورکی در اثر ویروس کرونا، اضافه کرد: ما برای نجات هر زندگی می جنگیم. شما باید با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی کمک کنید. همه ما در کاهش شیوع این ویروس نقش داریم. به ما در نجات جان‌ها کمک کنید.
وی با توجه به نیاز همه ایالت‌های آمریکا به دستگاه‌های تنفس مصنوعی گفت ما نمی توانیم ۵۰ ایالت داشته باشیم که برای این تجهیزات زندگی‌بخش، در مقابل یکدیگر کشمکش داشته باشیم.
فرماندار نیویورک افزود: این رقابت با بالا رفتن قیمت‌ها به همه ما صدمه می زند. ما به یک کنسرسیوم خرید در سطح کشور احتیاج داریم.
بر اساس آمار منتشر شده در تارنمای دانشگاه جان هاپکینز، در ایالت نیویورک ۵۲ هزار و ۳۱۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. همچنین ۷۲۸ نفر هم در این ایالت، جان باخته‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها