کد خبر: 579550
تاریخ انتشار :

سه مقصد محبوب مردم ایرانی

سه مقصد محبوب مردم ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تور تایلند

کشور مورد علاقه ی ایرانی ها , تایلند است . این کشور از نظر جغرافیایی با کشورهای بسیاری همسایه است . از طرف شمال با برمه و لائوس و از طرف جنوب با مالزی هم مرز میباشد . تایلند با تاریخی که بیش از 5 هزار سال قدمت دارد , به زبان محلی , یعنی به زبان تایلندی صحبت میکنند . واحد پول در این کشور به طور رسمی (بات) میباشد . پایتخت این کشور , شهر بزرگ بانکوک میباشد . در تور تایلند شاهد مکان های تفریحی و گردشگری بسیاری خواهید بود از مکان های سرسبز و ساحتی گرفته تا مکان های تاریخی بسیار جذاب که در این سفر با آن ها آشنا میشوید .

سه مقصد محبوب مردم ایرانی

آشنایی با شهرهای گردشگری تایلند

  • بانکوک : خب با پایتخت تایلند شروع میکنیم ؛ گردشگری ترین شهر در این کشور که به خودی خود از دیدنی ترین شهرهای این کشور و مشهور به شهر فرشته میباشد .
  • پوکت : معروف به مروارید دریای آندامان به دلیل وجود سواحل زیبا و جذاب . مهمترین استراحتگاه تعطیلات در تایلند محسوب میشود.
  • پاتایا : شهری ساحلی و بسیار دیدنی در این کشور که در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است. پاتایا در کشور تایلند معروف به ( دهکده ماهیگیری ) است.
  • هات کارون : ساحلی با شن های سفید در 19 کیلومتری شهر پوکت که 2 مایل طول دارد شهری با خیابان های باریکی که بسیار جذاب هستن و دیدن آن حتما شگفت انگیز خواهد بود .
  • کرابی : میشه گفت یکی از زیباترین شهرهای تایلند به حساب می آید و پر از کشتی های تفریحی در این شهر است که مردمی بسیار صمیمی و مهمان نواز دارد و در این شهر غذاهای بسیار لذیذ محلی طبخ می‌شود.
  • فچابوری : شهری آرام , تاریخی و فرهنگی است . معمولا علاقه مندان به معماری ودانشجویان معماری به این شهر سفر میکنند این شهر غنی از تاریخ و فرهنگ مخصوص به خود است که فرهنگ و شرایط مختلفی را در خود جای داده است .
  • لوپبوری : خب یک شهر برای عاشقان جنگل , لوپبوری شهری پنهان در بین جنگل که در شمال تایلند واقع میباشد . این شهر جزء شهرهای قدیمی تایلند است که معماری آن به قرن های 6 تا 10 بر میگردد. بهتر است این شهر به طور کلی محل تفریح میمون ها میباشد .
  • چیانگ مای : بزرگترین شهر تاریخی تایلند که دارای مناظر بسیار دیدنی , بازارهای محلی و معابد بسیار عالی است. اگر علاقه مند به فضای سنتی و قدیمی هستید حتما در تور تایلند خود به این شهر سر بزنید چون به طور کلی این شهر دارای چنین فضایی میباشد .
  • کانچانابوری : یکی از شهرهای شلوغ در کشور تایلند محسوب می شود. اگر در تور تایلند خود به دنبال لذت بردن و ریلکس کردن هستید و از تاریکی لذت میبرید, حتما این شهر را انتخاب کنید. این شهر بسیار عالی در کنار رودخانه ای به نام کانچانابوری قرار گرفته و به طور کلی دارای موزه و بناهای تاریخی شگفت انگیزی میباشد .
  • چاونگ :ساحلی با شن های سفید و آب های شفاف که یک فضای ساحلی در شرق جزیره ساموئی محسوب میشود . این شهر پر است از رستوران های بسیار زیبایی که برای گردشگری گزینه بسیار خوبی میباشد . چاونگ شهر مناسبی است برای غواصی و شنا علاقه مندان به این ورزش ها حتما در تور تایلند خود از این دیدن کنند .

تور هند

یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های دنیا با تنوع بی شمار و میراث فرهنگی غنی , هند میباشد . هندوستان, بزرگترین دموکراسی در دنیا که یکی از تمدن‌های باستانی و در حال حاضر زنده است که حدودا 10 هزار سال قدمت دارد.هند کشوری است که بخش بزرگی از آسیای جنوبی را اشغال می‌کند, از ارتفاعات پوشیده برف هیمالیا در محدوده شمال شرقی تا جنگل‌های گرمسیری سرطان در جنوب امتداد و از خلیج بنگال در سمت شرق و دریای عرب در سمت غرب به اقیانوس هند میرسد. این کشور متشکل از 29 ایالت است که هر کدام کنترل قابل توجهی در امور خود دارند، این کشور تقریباً با وجود یک ششم از کل جمعیت دنیا, پس از چین دومین کشور پرجمعیت جهان میباشد.اکنون نام هند در میان کشورهای برتر در حال توسعه دنیاست و یکی از بزرگترین کشورهای توریستی جهان میباشد . با خرید تور هند شاهد بسیاری از زبان‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ های گوناگون خواهید بود . که مردم آن با هر دین و فرهنگی در کنار یکدیگر بسیار شاد زندگی می کنند . البته در کنار این گوناگونی قومیتی تاریخ چندین هزار ساله آن شما شگفت زده تر میکند.

سه مقصد محبوب مردم ایرانی

مواردی که در تور هند باید بدانید ؟

هند بزرگترین شبکه پستی جهان که این کشور دارای ۱۵۰۰۰۰ دفتر پست میباشد.

نماینده ادیان بزرگ جهان هند است . این ادیان نظیر: هندوئیسم، بودیسم ، آئین جین (Jainism) و سیک (Sikhism) یکی از تازه ترین ادیان یکتاپرستی در دنیاست.

حیوان ملی کشور هند ببر بنگال است. زمانی سرتاسر هندوستان این حیوان به چشم دیده میشد. اما امروزه تنها ۴۰۰۰ از این حیوان وحشی وجود دارد.

هندوستان , یکی از زیباترین کشورها برای تفریح است. کشوری رنگارنگ با فرهنگ و آداب و رسومی متنوع که برای اکثر مردم دنیا جالب و دیدنی است . خب در این جا قصد داریم شما را بیشتر با فرهنگ و عقاید هندی ها آشنا کنیم . جالب و البته باید بدانید که :

در خیابان های هند گاوها آزادانه و سرگردان حرکت میکنند. قطعا میدانید که برای مردم هند گاوها مقدس هستند. مردم این کشور اعتقاد دارند که گاوها یکی از هفت مادر بشر محسوب می شوند , زیرا گاوها همانند مادران برای انسان ها شیر تامین می کنند.

پرچم این کشور دارای سه نوار افقی به رنگ زعفرانی , سبز و سفید است. رنگ زعفرانی نماد: شجاعت و فداکاری، رنگ سفید نماد حقیقت و آرامش و رنگ سبز به نشانه ایمان، باروری و جوانمردی است . در مرکز سفید رنگ پرچم یک چرخ ۲۴ پره (چرخ قانون ) وجود دارد که نماد حرکت و رشد است و در کشور هند به آن هم گفته می شود.

تور دبی

مقصد محبوب مردم ایران عروس خلیج فارس دبی , بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی است یکی از مدرن ترین شهرهای دنیا که در جنوب کشور عزیز ما ایران قرار دارد . میتوان گفت دبی شهری پر از جاذبه های گردشگری مهیج و زیباترین مکان های دیدنی متضاد در کنار هم یک مجموعه کامل از دیدنی های خاورمیانه را ساخته است . بسیاری از ثروتمندان خارجی و ایرانی برای سفری لوکس و خاص تور دبی را خریداری میکنند . زیرا نباید نادیده بگیریم که تفریحات و گردش در این شهر کمی گران تمام میشود . البته میتوان فصل گرما , تابستان را برای خرید تور دبی انتخاب کرد تا تمام هزینه ها بسیار کمتر تمام شود البته سفر به این شهر در ان فصل بسیار سخت است .اما بهترین زمان سفر به این شهر زمستان و اوایل بهار یعنی همین نوروز خودمان است .

سه مقصد محبوب مردم ایرانی

تور لحظه آخری دبی

از عوامل مهمی که سبب شده است تا در مسیر تور دبی عرضه ی تور لحظه آخری دبی صورت بگیرد وجود چارترها می باشد که همین مسئله سبب شده است تا گردشگران، مسافران و توریست ها استقبال زیادی از سایت گلفام سفر داشته باشند. زیرا این سایت معتبر و مشهور در بیشتر فصل های سال در مسیر دبی، تور لحظه آخری دبی را با کمترین قیمت و بیشترین امکانات رفاهی ارائه می نماید. از آنجایی که تور لحظه آخری دبی در ساعات پایانی نزدیک به پرواز عرضه می شوند هیچ گاه مسافران نمی توانند از قبل بلیط های لحظه آخری را رزرو نمایند و این نمونه بلیط ها تنها در تعداد محدودی با استقبال بی نظیری فروخته می شوند. از این رو همراه بودن با گلفام سفر می تواند این فرصت مناسب را برای شما مهیا سازد.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها