کد خبر: 583245
تاریخ انتشار :

رونمایی از هندزفری Huawei FreeBuds 3i؛ کاهش قیمت 50 درصدی

رونمایی از هندزفری Huawei FreeBuds 3i؛ کاهش قیمت 50 درصدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، در مراسم IFA سال گذشته میلادی، هوآوی از هندزفری بی‌سیم Huawei FreeBuds 3 با قابلیت حذف صدای اضافه و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ رونمایی کرد؛ این محصول با استفاده از چیپ‌ست HiSilicon Kirin A1 امکان پخش صدای استریو با تاخیر فوق‌العاده پایین ۱۹۰ میلی‌ثانیه را فراهم می‌کند. پس از گذشت مدتی، حالا هوآوی از نسخه به‌روزرسانی شده این محصول به نام Huawei FreeBuds 3i رونمایی کرده است که قیمت مناسب‌تری نسبت به نسخه قبلی دارد. این هندزفری با ظاهری شبیه به Huawei FreeBuds Lite هم‌زمان با گوشی‌های هوشمند سری P در ماه مارس سال گذشته میلادی رونمایی شد.

Huawei FreeBuds 3i از درایورهای داینامیک ۱۰ میلی‌متری برای دست‌یابی به خروجی صدای پرقدرت استفاده می‌کند. علاوه بر آن استفاده از سه میکروفون نیز به بهبود کیفیت صدا در هنگام برقراری مکالمات کمک خواهد کرد. برای دریافت صدا در محیط‌های شلوغ و پر سروصدا دو میکروفون در قسمت بیرونی بدنه هندزفری تعبیه شده که صدای دریافتی از آنها به وسیله یک میکروفون در قسمت داخلی دستگاه تقویت می‌شود. این میکروفون صدا را از مجرای گوش دریافت می‌کند تا صدایی که به گوش شنونده می‌رسد بالاترین وضوح را داشته باشد.

رونمایی از هندزفری Huawei FreeBuds 3i؛ کاهش قیمت 50 درصدی

روی هر دو گوشی سنسورهای لمسی وجود دارند که امکان کنترل پخش موسیقی و تماس‌ها را به کاربر می‌دهد. با دو بار تماس انگشت با سنسورهای لمسی روی هندزفری می‌توان وضعیت پخش موسیقی را تغییر یا به تماس‌ها پاسخ داد. با نگه‌داشتن طولانی مدت انگشت روی این سنسورها نیز می‌توان قابلیت حذف نویز آن را فعال کرد. نکته قابل توجه اینکه با بیرون آوردن هندزفری از گوش، فرایند پخش آهنگ به صورت خودکار متوقف شده و پس از برگرداندن آن به درون گوش پخش موسیقی از سر گرفته خواهد شد. البته این قابلیت تنها برای آن دسته از محصولات هوآوی که از EMUI 10 یا نسخه‌های جدیدتر آن استفاده می‌کنند در دسترس است.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IPX4 و مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد.

رونمایی از هندزفری Huawei FreeBuds 3i؛ کاهش قیمت 50 درصدی

بنابر اعلام هوآوی Huawei FreeBuds 3i با یک بار شارژ کامل، امکان پخش ۳.۵ ساعت موسیقی را دارد که نسبت به محصولات هم‌رده مدت زمان قابل قبولی است. استفاده از کیس مخصوص شارژ برای این محصول نیز می‌تواند تا ۱۴.۵ ساعت به زمان شارز هندزفری اضافه کند.

این محصول از تاریخ ۲۰ می۲۰۲۰ میلادی برابر با ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به رنگ سفید سرامیکی و با قیمت ۹۰ پوند (۱۱۲ دلار)، از طریق فروشگاه هوآوی وارد بازار خواهد شد. در مقایسه با Huawei FreeBuds 3، این محصول جدید هوآوی۵۰ درصد ارزان‌تر است.

رونمایی از هندزفری Huawei FreeBuds 3i؛ کاهش قیمت 50 درصدی

به گفته هوآوی رنگ سیاه این هندزفری نیز از تاریخ ۱۷ ژوئن 2020 برابر با ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ از طریق خرده‌فروشی‌ها وارد بازار خواهد شد.

مشخصات

Huawei FreeBuds 3i

ابعاد و وزن

· هر هندزفری ۴۱.۸ x ۲۳.۷ x ۱۹.۸ میلی‌متر

· کیس مخصوص شارژ ۸۰.۷ x ۳۵.۴ x ۲۹.۲ میلی‌متر

· در حدود ۵.۵ گرم برای هر هندزفری

· در حدود ۵۱ گرم برای کیس مخصوص شارژ

نوع هندزفری

· داخل گوشی / بی‌سیم / بلوتوثی

راهکار حذف نویز

· دارای سیستم حذف نویز فعال

· حذف نویز برای مکالمات

زمان لازم برای شارژ

· هندزفری: در حدود یک ساعت

· هندفری و کیس: ۱۱۵ دقیقه

ظرفیت باتری

· ۳۷ میلی آمپرساعت (هر هندزفری)

· ۴۱۰ میلی آمپرساعت (کیس مخصوص شارژ)

درایور

· ۱۰ میلی‌متری داینامیک

بلوتوث

· بلوتوث نسخه ۵.۰ با قابلیت پشتیبانی از A2DP 1.3، HFP 1.6 وAVRCP 1.5

کیس مخصوص شارژ

· شارژ به وسیله کابل USB Type-C

رنگ

· سفید سرامیکی و سیاه

امکان اتصال سریع

· پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند مجهز به EMUI 10 و نسخه‌های بالاتر این رابط کاربری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها