کد خبر: 583596
تاریخ انتشار :

محمدی: برخی تیم‌ها جای پرسپولیس بودند، خواهان تعطیلی لیگ می‌شدند؟/ شروع مسابقات اتفاق خوبی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعلام آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: وضعیت کنونی واقعا خسته‌کننده است و دوست داریم لیگ برتر شروع شود. در حال حاضر اکثر کسب‌وکارها فعال شده‌اند و این درست نیست که فقط جلوی فوتبال گرفته شود. طبیعتا بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و تیم‌ها نیز می‌توانند مسائل بهداشتی را رعایت کنند. الان دیگر همه چیز عادی شده و مردم هم تا جایی که امکان دارد رعایت می‌کنند.

وی در خصوص اینکه برخی باشگاه‌ها و بازیکنان مخالف برگزاری بازی‌ها هستند، تاکید کرد: برخی باشگاه‌ها که مخالف هستند، می‌خواهند بازی‌ها تعطیل شود تا دستمزد بازیکنان را ندهند یا اینکه برخی باشگاه‌ها موقعیت حساسی در جدول ندارند و با خیال راحت از تعطیلی لیگ حرف می‌زنند. سؤال من این است که اگر برخی تیم‌ها جای پرسپولیس بودند، خواهان تعطیلی لیگ می‌شدند؟‌ بهتر است بازی‌ها برگزار شود تا تکلیف قهرمان، سهمیه آسیا و سقوط‌کننده‌ها در زمین مسابقه مشخص شود. در این شرایط شروع مسابقات اتفاق خوبی است و مردم هم می‌توانند با فوتبال سرگرم شوند.

محمدی در ارتباط با زمان محدودی که قرار است برای آماده‌سازی در اختیار تیم ها قرار بگیرد، اظهار داشت: همه بازیکنان تمرینات انفرادی را دنبال کرده‌اند و فکر می‌کنم سه هفته زمان کافی باشد تا بتوانیم به آمادگی خوبی برای ادامه بازی‌ها دست پیدا کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها