کد خبر: 583614
تاریخ انتشار :

قانون منع بکارگیری بازنشستگان شکست خورد / پیر سالاری ادامه یافت!

قانون منع بکارگیری بازنشستگان شکست خورد / پیر سالاری ادامه یافت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سعید نورمحمدی نماینده حزب ندای ایرانیان در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرنگار رکنا، درباره این مسئله که چرا طرح منع بکارگیری بازنشستگان آنطور که اوایل تصویب این طرح گفته می شد موفق نبود گفت: حقیقت این است که وقتی ما همراه با چند تن از نمایندگان جوان مجلس طرح منع بکارگیری بازنشستگان را مطرح کردیم بسیاری از بزرگترها و پیران اصلاح طلب این پیغام را برای ما ارسال کردند که طرح شما علیرغم ظاهر جذاب و خوبی که دارد اما هیچ فایده ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: به ما گفته می شد که این طرح بیشتر برای زدن مدیران اصلاح طلب تنظیم شده است کمااینکه در دو جلسه ای که با آقای انصاری برگزارشد او به من گفت: «این طرح را پیگیری نکنید». اما ما با باوری که به جوانگرایی و حضور جوانان در عرصه مدیریتی کشور داشتیم با کمک نمایندگان جوان مجلس این طرح را پیگیری کردیم و تمام سعی ما این بود که در صحن علنی مجلس رای بیاورد.

هدف حذف پیرسالاری از کشور به مدنی شکل ممکن

نورمحمدی تاکید کرد: ما برای اینکه پدرسالاری و پیرسالاری را از عرصه مدیریتی کشور حذف کنیم به مدنی ترین شکل ممکن با ارائه این طرح اعتراض خود را نشان دادیم اما با وجود آنکه همین طرح باعث بازنشسته شدن افشانی شهردار اصلاح طلب شد اما متاسفانه بسیاری از مدیران از خلاء های قانونی و فراقانونی استفاده کردند تا این قانون را دور زده و پشت میز صندلی هایشان بمانند.

قانون منع بکارگیری بازنشستگان نتوانست موفق عمل کند

این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: دغدغه های ما هنوز پابرجاست چراکه این قانون نتوانست موفق عمل کند بلکه فقط باعث شد تا یکسری مدیر بازنشسته برای روی کار ماندشان فقط اداره خود را عوض کنند و جابجا شوند بنابراین قانون منع بکارگیری بازنشتگان هیچ دستاوردی را بدنبال نداشت.

ورود احمدی نژاد تازه به عرصه دولت

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که ناموفق بودن این طرح چه تاثیری بر روی امید جوانان گذاشت خاطرنشان کرد: آن زمان ما جوانان که این طرح را دنبال می کردیم خود را اصلاح طلب و حامی روحانی می دانستیم. همچنین مسئله مهم برای ما قانون تغییر یک روند اشتباه مدیریتی بود که به کشورمان آسیب می زد اما متاسفانه دیگر به فکر قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیستیم چراکه دغدغه بسیاری از جوانان اصلاح طلب امروز این است که در دولت بعدی شاهد یک احمدی نژاد دیگر خواهیم بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها