کد خبر: 583924
تاریخ انتشار :

هدیه تهرانی در قاب نقاشی معروف+عکس

هدیه تهرانی در قاب نقاشی معروف+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هدیه تهرانی بازیگر مشهور ایرانی است و کمتر کسی است که او را نشناسد. هدیه تهرانی این روزها خیلی کم‌کار شده است. هدیه تهرانی جزء ستارگانی است در دهه 70 خورشیدی کشف و به سینما معرفی شدند. هدیه تهرانی بازیگری در سینما را با فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 75 آغاز کرد.

هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان 4 تیر ماه 1351 در تهران متولد شد. رضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی است و اصالتا گرگانی است و اصالت خانم بازیگر برخلاف نام فامیلی اش گرگانی است. مادر هدیه تهرانی هم از گرگانی های اصیل است و این زوج بعد از ازدواج چند سالی را در تهران ساکن شدند و دخترشان هدیه در سال 51 در تهران متولد شد.

هیلدا خواهر هدیه تهرانی است که دستی در نویسندگی و شاعری دارد و نویسندگی فیلمنامه شب با بازی هدیه تهرانی یکی از آثار خواهر خانم بازیگر است. همسر ناصر تقوایی فیلمساز، نویسنده و عکاس کشورمان نسبت فامیلی با هدیه تهرانی دارد.

هدیه تهرانی از فعالان محیط زیست است که رابطه خوبی با طبیعت و راه های حفظ محیط زیست دارد و اگر سری به صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید تصاویر زیادی از فعالیت های محیط زیستی او را مشاهده میکنید. طراحی داخلی یکی از هنرهای مورد علاقه خانم بازیگر است و در اوقات فراغت از بازیگری به این کار مشغول است و به وسایل و اشیای قدیمی علاقه زیادی دارد.

هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری مربی ورزش تاچی چوان است و در شهریور 1392 به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها