کد خبر: 584045
تاریخ انتشار :

بیانیه جوانان موتلفه در واکنش به مصاحبه سلیمی نمین با نامه نیوز:

جوانان موتلفه هیچگاه دست از حمایت و مشورت به بزرگان خود برنداشته اند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز: در پی درج مصاحبه ای با جناب آقای عباس سلیمی نمین ( متن مصاحبه نامه نیوز را اینجا بخوانید ) مدیریت واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی بیانیه ای صادر کرده است . نامه نیوز ضمن درج این بیانیه از دو طرف دعوت می کنند تا در مناظره ای در محل پایگاه خبری نامه نیوز به صورت کارشناسی و جدی تری در خصوص مسائل مطرح شده مباحثات ادامه یابد.
تقویت سنت گفت و گو و تبادل نظر حتما بهترین کمک برای جریانات سیاسی خاصی بود . امری که نامه نیوز همواره از آن استقبال نموده و تلاش کرده که در فضای حرفه ای محلی باشد برای چنین امری.
متن بیانیه موتلفه در ادامه می آید :

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سلیمی نمین، تدین، انقلابی بودن، گذشته و سابقه کاری و فکری جنابعالی برکسی پوشیده نیست، حال برای طرفداری از یک فرد و یا تیم در ماه مبارک رمضان، با زبان روزه شاید سخنی نادانسته و تحقیق نشده در شبکه های اجتماعی بیان شد که از شما پژوهشگر گرانقدر دور از انتظار بود.

انتظار ما از شما پژوهشگر ارجمند که با تاریخ ایران دست پنجه نرم کرده است بیشتر از این بود.

حضور موتلفه اسلامی از بدو تاسیس تا به امروز به پشتوانه جوانان و روحیه انقلابی آنان بود است.

جوانان موتلفه همیشه رهرو بزرگان دین و استوار مردان عرصه سیاست بوده اند که دنیای خود را با آخرت معاوضه نکرده اند.

اگر تا حدودی به تاریخ آشنا هستید سوابق مبارزاتی حزب موتلفه اسلامی و سوابق سیاسی آن را مورد مداقه قرار بدهید. اگر وقت ندارید ما برای شما می توانیم منابع مطالعاتی غنی را ارسال نماییم تا اندکی با جوانان موتلفه در طول سالیان گذشته از ۱۳۴۲ تا به امروز و عملکر های آنان در طول تاریخ آشنا گردانیم تا جنابعالی با سخنانی از روی ناآگاهی و عدم شناخت، جوانان موتلفه را با جوانان دیگر احزاب و گروه های تازه نفس انقلابی مقایسه نگردانید.

بحث ها و نظرات پیرامون انتخاب ریاست مجلس شورای اسلامی طبیعتا باعث وحدت و همدلی نیروهای انقلابی، تمامی احزاب و گروه ها می گردد.

ما جوانان موتلفه ای با الگو قرار دادن شهدای خود همچون شهیدان امانی، بخارایی، نیک نژاد،صفار هرندی و یا همچون شهیدان والا مقام بهشتی،لاجوردی و ....و استاد اخلاق و قرآن مان مرحود عسگراولادی یار دیرین و صادق امام و رهبری آموخته ایم که دنیایمان را با آخرت معاوضه نکنیم، دنبال سهم خواهی نباشیم، گوش به فرمان رهبری و بزرگان دین باشیم، با مخالفان فکری و عقیدتی خود برای پیش برد اهداف انقلاب در تعامل باشیم و فرصت بیان دیدگاه ها و نظراتشان را بدهیم و هیچگاه احزاب و گروه ها را طرد نکنیم.

ما جوانان موتلفه هیچگاه دست از حمایت، همفکری و مشورت به بزرگان خود بر نداشته ایم، و دست خودمان را به سوی تمامی مدیران جوانان احزاب دراز کرده و آنان را دعوت می کنیم تا با ما بر سر یک میز بنشینند و به مشورت بپردازند تا برای بهتر عملکردن مجلس آینده، فارغ از بحث ها و سهم خواهی ها برای پیش برد بیانیه گام دوم اقدام نمایند.

جناب آقای سلیمی نمین

راز موفقیت مجلس یازدهم درهمدلی و فارغ از سهم خواهی است. نگرانی ما جوانان موتلفه از سخنان ناآگاهانه جنابعالی و از این دست سخنان، طرحی است که مسیر مجلس آینده را از سخن امام خمینی که فرمودند: مجلس در راس همه امور است، دور می نماید.

ما جوانان موتلفه اسلامی تاکید می کنیم که این گونه صحبت ها و مجلس یازدهم را از مسیر خدمت به مردم و انقلاب دور می کند و جایگاه مجلس را به محلی برای بحث های سهم خواهی و فساد تنزل می دهد.

مردم ایران، با توجه به عملکرد این سالهای دولت و مجلس، به مجلس انقلابی و عدالت خواه آینده امید بسته اند.

جناب آقای سلیمی نمین

امام خمینی فرمودند: میزان رای ملت است.

نکته اینجاست که انتخاب هیات رئیسه مجلس یازدهم، نیز از این سخن مستثنا نیست.

کسانی باید رای بیاورند که مصداق آیه شریفه

تِلْک الدَّارُ الْاخِرةُ نَجْعَلُها لِلَّذینَ لا یرِیدُونَ عُلُوّاً فِی الْأرِضِ وَ لافَساداً وَالْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ.(قصص- 83) باشند. تدبر در این آیه را به شما محقق گرامی واگذار می نمایم.

در انتها یاد آور می شویم که اصول کار اخلاقی، حزبی و سیاسی جوانان موتلفه را ازآن سخن مبرا می دارد و ما تا انتهای مسیر بر سر عهد و پیمان خودمان با هم حزبی هایمان در مسیر انقلاب هستیم و آن سخن هیچ جایگاه اخلاقی ندارد.

و در آخر

ما جوانان موتلفه اسلامی شما را فردی متدین و با تقوا و انقلابی می دانستیم که حاضر نخواهد بود آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشد.

والعاقبة للمتقین

محمد امین تینای طهرانی

مدیر جوانان حزب موتلفه اسلامی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها