کد خبر: 584156
تاریخ انتشار :

تعطیلی ۷ مدرسه غیردولتی به دلیل بازنگرداندن شهریه مازاد/اعلام شهریه مدارس غیردولتی در سال آینده

تعطیلی ۷ مدرسه غیردولتی به دلیل بازنگرداندن شهریه مازاد/اعلام شهریه مدارس غیردولتی در سال آینده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مصاحبه با صداوسیما با اشاره به تعطیلی 7 مدرسه غیردولتی پایتخت به دلیل پس ندادن شهریه مازاد در تعطیلات کرونا اظهار کرد: مدارسی که شهریه مازاد گرفته بودند, اسناد و مدارک آنها قابل قبول و پذیرفته شد.

وی افزود: به مدارسی که اسناد و مدارک آنها قابل قبول نبود، فرصتی داده شد تا شهریه را استرداد کنند، تعدادی از مدارس غیردولتی تهران این کار را انجام ندادند و در جلسه 934 شورای نظارت شهر تهران 7 مدرسه به مدت 3 سال بر اساس بند 3 ماده 35 قانون مدارس غیردولتی تعطیل شدند.

میزان شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آینده

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی گفت: ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز شده و در سایر پایه‌ها بعد از مشخص شدن نتایج آزمونها ثبت نام شروع می‌شود.

فولادوند درباره شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آینده متذکر شد: شهریه سال آینده مدارس غیردولتی به تناسب نوع مدرسه متفاوت است اما برای دوره ابتدایی 9 میلیون و متوسطه تا 12 میلیون تومان است، شهریه کارهای جانبی همچون فوق برنامه، غذا و سرویس در مهر ماه تعیین تکلیف می‌شود و مدارس نباید به بهانه کارهای جانبی شهریه کلان باید بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها