کد خبر: 584162
تاریخ انتشار :

وزارت خارجه ایران: رژیم صهیونیستی ماشین کشتار انسان ها است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز قدس در رشته توئیتی رژیم صهیونیستی را در ذات خود یک ماشین کشتار جمعی انسان ها از زن و کودک خواند و شکنجه سازمان یافته را جزیی از دی.ان.ای این رژیم برشمرد.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی اسرائیل در ذات خود یک ماشین کشتار انسان ها است که بدون هیچ ضابطه و قانونی جان فلسطینی ها را می گیرد و آن ها را قربانی می کند. رزان النجار ۲۰ ساله یک نیروی امدادی داوطلب از باریکه غزه بود که در سال ۲۰۱۸ میلادی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داد. نیروهای بی رحم اسرائیلی او را از عمد مورد هدف قرار دادند.

این وزارتخانه در توئیتی دیگر می افزاید: رژیم آپارتاید اسرائیل تجربه عظیمی در هدف قرار دادن کودکان بیگناه فلسطینی دارد. تمامی کودکان شهید غیرمسلح بوده و صرفا در جستجوی آزادی و عدالت بودند، اما بدون هیچ قاعده ای از سوی نیروهای اسرائیلی هدف گلوله قرار گرفتند. این مثالی شنیع از جنایت جنگی است.

به گزارش فارس، وزارت خارجه ایران در توئیتی دیگر به قربانیان اصلی قساوت رژیم صهیونیستی پرداخته و خاطرنشان می کند: زنان و کودکان فلسطینی درد کشیده و در بند اسارت، قربانیان اصلی قساوت رژیم صهیونیستی اسرائیل هستند. آن ها در حالی که بدون هرگونه توجیهی به صورت دسته جمعی در بازداشتگاه های اسرائیلی نگهداری می شوند، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به صورت دوره ای شکنجه می شوند. آن ها سریعا باید آزاد شوند.

این وزارتخانه در توئیتی دیگر شکنجه نظام مند را جزیی از دی.ان.ای (بن مایه) اسرائیل برشمرده و می افزاید: اسرائیل یک رژیم صهیونیستی خشونت طلب با سیاست سنتی شکنجه تا حد مرگ فلسطینی های بیگناه است. شکنجه نظام مند اسرائیل در مغایرت با هر حقوق، حتی حقوق بدوی و همچنین حقوق بنیادین بشر است. این یک اقدام بربریتی و سبعانه است.

به گزارش فارس، وزارت امور خارجه ایران همچنین در توئیتی دیگر اعلام کرده است: اشغالگری به مثابه بن مایه اسرائیل آپارتاید است. با این حال، نسل جوان تر فلسطین به اندازه کافی شجاع است که دیگر اشغالگری را تحمل نکند. عهد تمیمی یک فعال ۱۹ ساله ای است که الگوی جنبش ملی آزادسازی اراضی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها