کد خبر: 584292
تاریخ انتشار :

آیت‌الله مظاهری: مدیریّت موفّق لاریجانی در مجلس حقّاً و انصافاً مایۀ تحسین و مباهات است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در پیام آیت الله مظاهری به علی لاریجانی آمده است:
«بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، دانشمند مکرّم جناب آقای دکتر علی لاریجانی(دام مجده و تأییده)
با اهداء سلام و تحیّت، مرقوم شریف جنابعالی، که سرشار از لطف و محبّت آنجناب است، واصل و موجب مزید تشکّر و امتنان گردید. بر حسب حق‌شناسی لازم می‌دانم در پایان سه دورۀ متوالی مسئولیّتِ خطیر ریاست مجلس شورای اسلامی، از جنابعالی که بحمدالله و منّه کارنامه‌ای مشحون از افتخار خدمت به اسلام و ملّت عظیم‌الشّأن ایران را دارا می‌باشید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم.
مدیریّت موفّق آن جناب در مجلس شورای اسلامی، که همراه با تعهّد مؤمنانه و التزام به اصول اسلام و انقلاب اسلامی و صداقت و صراحت اخلاقی و عقلانیّت نظری و عملی و توجّه به مصالح کشور و ملّت و رعایت اعتدال و انصاف و ادب در صحنه سیاسی و مردم گرایی فروتنانه و خیرخواهانه و تلاش برای اعتلای اسلام و ایران و صبر و استقامت در برابر بی مهری‌ها و عبور کریمانه و مدبّرانه از ناملایمات بود، حقّاً و انصافاً مایۀ تحسین و مباهات است و امید است مورد قبول و رضای الهی و لطف و عنایت حضرت ولی‌الله‌الأعظم (ارواحنافداه) بوده باشد.
از خداوند تعالی سلامت و سعادت و حُسن عاقبت و نیز مزید تأیید و تسدید و توفیق جنابعالی را در خدمتِ بی‌منّت به دین و آیین و فرهنگ و ملّت بزرگوار ایران مسألت می کنم.
«إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ إِنَّا لا نُضیعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلاً».
والسلام‌علیکم و رحمةالله و برکاته.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها