کد خبر: 587714
تاریخ انتشار :

ادامه روند صعودی ناپولی با «گتوسو»

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هفته بیست و هشتم رقابت‌های سری آ ایتالیا با برگزاری چهار دیدار همزمان بین تیم‌های سمپدوریا با بولونیا، ساسولو با هلاس ورونا، اودینزه با آتالانتا و ناپولی با اسپال پیگیری شد.

دیدار تیم‌های سمپدوریا و بولونیا در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر یک به سود بولونیا پایان یافت که در این مسابقه مودو بارو در دقیقه ۷۰ از روی نقطه پنالتی و اورسولینی در دقیقه ۷۵ برای بولونیا گلزنی کردند و تک گل سمپدوریا را نیز بونازولی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند.

با این نتیجه بولونیا ۳۷ امتیازی شد و در جایگاه یازدهم ایستاد و سمپدوریا نیز با ۲۶ امتیاز در جایگاه شانزدهم باقی ماند.

در دیگر دیدار این هفته، ساسولو و هلاس ورونا به تساوی سه بر سه رسیدند. دارکو لازوویچ در دقیقه ۵۵، استپینسکی در دقیقه ۵۷ و پسینا در دقیقه ۶۸ برای هلاس ورونا گلزنی کردند و ژرمی بوگا در دقایق ۵۳ و ۷۷ و روجریو در دقیقه ۹۷ برای ساسولو موفق به گلزنی شدند.

سومین دیدار امشب نیز میان اودینزه و آتالانتا برگزار شد آتالانتا ۳ بر ۲ اودینزه را از پیش رو برداشت. در این مسابقه دوان زاپاتا در دقیقه ۹، لوئیس موریل در دقایق ۷۱ و ۷۹ برای آتالانتا گلزنی کردند. دو گل اودینزه را نیز کوین لازانیا در دقایق ۳۱ و ۸۷ به ثمر رساند.

با این نتیجه آتالانتا ۵۷ امتیازی شد و در همان جایگاه چهارم باقی ماند و اودینزه با ۲۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول ایستاد.

ناپولی نیز در دیگر دیدار این هفته ۳ بر یک اسپال را از پیش رو برداشت تا به روند خوب هفته‌های اخیرش با هدایت «گنارو گتوسو» ادامه دهد. دریس مرتنز در دقیقه چهار، خوزه کایخون در دقیقه ۳۶ و امین یونس در دقیقه ۷۸ برای ناپولی گلزنی کردند و تک گل اسپال را پاتانیا در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.

با این نتیجه ۴۵ امتیازی شد و خود را به دو قدمی آ اس رم رساند و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و اسپال هم در قعر جدول با ۱۸ امتیاز در جایگاه نوزدهم ماند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها