کد خبر: 587718
تاریخ انتشار :

پیروزی صنعت‌نفت آبادان در تاریکی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار شد.

بهنام سراج سرمربی صنعت نفت آبادان در این مسابقه محمد دریس، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدرضا غبیشاوی(مهدی مومنی در دقیقه ۶۳)، مصطفی احمدی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره، محمد اهل شاخه و محمود مطلق زاده را به زمین فرستاد.

هومن افاضلی هم در این مسابقه مسعود پورمحمد، فریبرز گرامی، میلاد باقری، میلاد خدایی، آدام همتی، محمود شفیعی، نیما انتظاری، شهرام گودرزی، پوریا آریاکیا(متین کریم زاده دقیقه ۶۴)، رضا خالقی فر و امین منوچهری را برای پارس جنوبی جم در ترکیب قرار داد.

تا دقیقه ۳۰ این بازی، دو تیم موقعیت گل خاصی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد نکردند و بازی تقریبا در میانه‌های میدان در جریان داشت تا اینکه در دقیقه ۳۱، رضا جبیره با ضربه سر دروازه پارس جنوبی را باز کرد.

نکته جالب اینکه قبل از گل، برق ورزشگاه تختی آبادان برای دقایقی قطع شد و داور، بازی را متوقف کرد. درست یک دقیقه بعد از وصل شدن برق ورزشگاه و جریان گرفتن دوباره بازی، شاگردان بهنام سراج به گل رسیدند.

در ادامه بازیکنان پارس جنوبی جم تلاش کردند تا مسابقه را به تساوی بکشانند اما تلاش‌های آنها و موقعیت‌های نصف و نیمه‌شان نتیجه نداد و نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر صنعت نفت پایان یافت.

در نیمه دوم این مسابقه نیز مانند نیمه نخست توپ بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت تا اینکه در دقیقه ۷۰ طالب ریکانی کاپیتان ‌نفت با پاسی دیدنی، محمود مطلق زاده را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او با کنترل دیدنی و ضربه چیپ، دروازه پارس جنوبی جم را برای بار دوم باز کرد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود صنعت نفت آبادان پایان یافت و با این نتیجه شاگردان بهنام سراج هر چند در همان جایگاه هشتم جدول باقی ماندند اما ۳۶ امتیازی شدند و فاصله خود را با تیم دوم جدول به ۲ امتیاز رساندند تا در کورس کسب سهمیه آسیا قرار بگیرند.

پارس جنوبی جم نیز با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول باقی ماند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها