کد خبر: 588594
تاریخ انتشار :

واکنش عجیب تیم محافظتی به دلیل ترس از ترور شدن ترامپ! + عکس

واکنش عجیب تیم محافظتی به دلیل ترس از ترور شدن ترامپ! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

واکنش عجیب تیم محافظتی به دلیل ترس از ترور شدن ترامپ! + عکس

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایلات متحده آمریکاست. ترامپ در بین سیاستمداران آمریکا به عنوان فردی با رفتارهای هیجانی مشهور است. ترامپ اوضاع مالی بسیار خوبی دارد. ترامپ امیدوار است بتواند در انتخابات آتی آمریکا یک دوره دیگر در راس امور به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

بیوگرافی

ترامپ در ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در بخش کویینز در نیویورک به دنیا آمد. او فرزند چهارم از پنج فرزند مری ان و فرد ترامپ است که در سال ۱۹۳۶ ازدواج کردند. خواهر او مرین ترامپ بری، قاضی فدرال ایالات متحده در وضعیت ارشدیت در دادگاه استیناف حوزه سوم ایالات متحده آمریکا است. مادر ترامپ مهاجری اسکاتلندی بود، که در جزیره لوئیس در ساحل غربی اسکاتلند متولد شده بود.

نیاکان

پدربزرگ و مادر بزرگ پدری ترامپ از مهاجرین آلمانی به آمریکا بودند؛ پدر بزرگ او، فریدریش درومپف، رستوران داری موفق در دوره تب طلای کلوندایک بود که نام خود را انگلیسی سازی کرده بود. ترامپ در کتاب ترامپ: هنر معامله خود که در ۱۹۸۷ منتشر شده، به اشتباه ادعا کرد فریدریش درومپف از تبار سوئدی بوده، حرفی که فرد ترامپ پیشتر سال‌ها زده بود. ترامپ بعداً پذیرفت که تبار آلمانی دارد و در رژه آلمانی آمریکایی اشتویبن در ۱۹۹۹ در نیویورک به عنوان گرند مارشال فعالیت کرد.

تحصیلات

ترامپ دو سال در دانشگاه فوردهام در برانکس تحصیل کرد و سپس به مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، منتقل شد زیرا وارتون دارای یکی از تنها دانشکده‌های مطالعات املاک در دانشگاه‌های آمریکا بود. او در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی در اقتصاد فارغ‌التحصیل شد.

علایق شخصی

دونالد ترامپ به ورزش گلف علاقه‌مند است و آن را به خوبی بازی می‌کند. او به صرف استیک به‌طور کاملاً پخته علاقه دارد. ترامپ پس از مشاهده الکلیسم و سپس مرگ برادر بزرگترش (فرد ترامپ) از نوشیدن مشروبات الکلی اجتناب می‌کند.

برج ترامپ

برج ترامپ -یک آسمان خراش با کاربری مختلط ۵۸ طبقه در شماره ۷۲۵ خیابان پنجم (منهتن) در میدتاون منهتن، نیویورک- توسط ترامپ و شرکت اطمینان زندگی منصفانه ساخته شد و توسط در اسکات معمار شرکت سوئنکی هیدن کانل طراحی شد. امروزه ترامپ تنها مالک آن است. خانهٔ وی پنت‌هاوس و همچنین دفاتر نظارت او در این برج قرار دارند. همچنین برج‌هایی که در باکو، آذربایجان و استانبول ترکیه به دست سازمان ترامپ ساخته شده نیز برج ترامپ نام دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها