کد خبر: 589540
تاریخ انتشار :

استوری‌هایی که فالوورهای شما را در اینستاگرام کم می‌کنند!

استوری‌هایی که فالوورهای شما را در اینستاگرام کم می‌کنند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، مدت زیادی بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی به جای استفاده از برنامه اینستاگرام به اسنپ‌چت روی آورده‌ بودند و از امکانات جذاب آن استفاده می‌کردند. ماه آگوست ۲۰۱۶ اینستاگرام این تصمیم را گرفت که کاری کند تا کاربران دوباره به این شبکه اجتماعی برگردند. اینستاگرام بخش استوری را که تا حدودی شبیه اسنپ‌چت بود، راه‌اندازی کرد.

استوری چیست؟

استوری به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌ها و فیلم‌های خود را با فیلتر‌های گوناگون ثبت کنند، به آن‌ها استیکر‌ها و نوشته‌های دلخواهشان را اضافه کنند و با همه فالوورهایشان به اشتراک بگذارند. تفاوت استوری و پست‌های عادی اینستاگرام این است که استوری‌ها ۲۴ ساعت زمان انقضا دارند و پس از ۲۴ ساعت از دسترس خارج می‌شوند. در طول سالیان گذشته، استوری اینستاگرام، توانست اسنپ‌چت را کنار بزند و به عنوان بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن لذت‌های لحظه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ظاهر شود، اما قدرت زیاد، سوء استفاده هم به همراه دارد.

همه ما به دنبال بهترین لحظاتی از زندگی خود هستیم تا آن‌ها را گلچین کنیم و با دوستانمان به اشتراک بگذاریم. گاهی اوقات، این لحظات گرچه برای ما خوب به حساب می‌آیند، اما ممکن است برای دیگران چندان جذاب نباشند و باعث ناراحتی خاطر آن‌ها شود. زمان آن رسیده تا با هم انواع استوری را که باعث آزار دیگران می‌شوند، بشناسیم.

۱۲ - استوری «پست جدید»

بسیاری از ما دوستانی داریم که وقتی یک پست به صفحه شخصی خود اضافه می‌کنند، آن پست را در استوری خود هم به اشتراک می‌گذارند تا به دوستان و فالوور‌های خود اعلام کنند که یک پست جدید به صفحه آن‌ها اضافه شده است. نکته اول درباره اینگونه افراد این است که الگوریتم اینستاگرام به گونه‌ای عمل می‌کند که اگر کسی شما را دنبال کرده و پست‌های شما را لایک ‌کند، به صورت خودکار پست شما در فید اصلی آن‌ها قرار خواهد گرفت. نکته دیگر این است که اگر کسی بخواهد پست شما را ببیند در همان فید اصلی خواهد دید و دیگر نیازی به استوری کردن آن نیست.

بسیاری از کاربران اینستاگرام هستند که به دلیل این کار، برخی از آن‌ها را آنفالو یا میوت کرده‌اند.

۱۲ نوع آزاردهنده استوری در اینستاگرام که هر کسی باید از آن‌ها پرهیز کند

۱۱ - استوری تمرین در باشگاه

آیا شما هم دوستانی دارید که بعد از تمرین خود در باشگاه دوست دارند از خود عکسی بگیرند و از طریق استوری با شما به اشتراک بگذارند؟ این سال‌ها تقریبا همه مردم جهان دوست دارند که تمرین کنند و بدن زیبایی داشته باشند، اما این دلیل نمی‌شود که تمام کاربران اینستاگرام بخواهند از عرق ریختن خود در باشگاه یا تمرین‌های خود در باشگاه‌های ورزشی عکس و فیلم استوری کنند.

بر اساس یک نظرسنجی، کاربرانی در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده‌اند گذاشتن استوری از تمرین‌های کاربران دیگر یکی از مسائلی است که آن‌ها را در این شبکه اجتماعی آزار می‌دهد. بر اساس این نظرسنجی، گرفتن یک عکس با کیفیت از تمرین اشخاص در باشگاه‌ها می‌تواند بسیار جالب باشد، اما عکس‌ها و فیلم‌هایی که شخص مورد نظر به طور مداوم از این کار تهیه می‌کند علاوه بر آزاردهنده بودن، محتوایی بی‌کیفیت تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: پست‌های قابل خرید، جدیدترین قابلیت اینستاگرام برای کمک به رستوران‌ها

۱۰ - فیلم‌های بدون اجازه

این روزها، حوادث یا اتفاقاتی که در زندگی روزمره افراد رخ می‌دهد، کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جذب می‌کند. با این وجود، باید در نظر داشت که آیا کسی مایل هست تا آن فیلم‌ها از وی گرفته شود یا خیر. برای این کار کافی است، خودتان را جای کسی بگذارید که در حال فیلم گرفتن از او هستید. در نظرسنجی انجام شده درباره استوری‌های اینستاگرام، فیلم‌هایی که بدون اجازه از کسی گرفته شده‌اند، به عنوان یکی از آزاردهنده‌ترین انواع استوری در اینستاگرام اعلام شده است.

۹ - نظرسنجی‌های بدون هدف

آیا این استوری را بگذارم یا خیر؟

۱۲ نوع آزاردهنده استوری در اینستاگرام که هر کسی باید از آن‌ها پرهیز کند

یکی دیگر از انواع آزاردهنده استوری‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام، آن دسته از نظرسنجی‌ها است که بدون هدف برگزار می‌شوند. برخی از افراد هستند که نظرسنجی خود را در مورد تصمیم‌های شخصی زندگی خودشان می‌گذارند. بر اساس نظرسنجی‌ها، استوری نظرسنجی‌هایی که بدون هدف و درباره زندگی شخصی دیگران است، کاربران این شبکه اجتماعی را بیش از هر چیزی آزار می‌دهد.

۸ - استوری موسیقی

اینستاگرام امکانات زیادی برای کاربران خود فراهم کرده است، اما برخی از کاربران با کار‌های خود، قدردان این امکانات اینستاگرام نیستند. یکی از امکاناتی که این شبکه اجتماعی برای کاربران خود به این پلتفرم اضافه کرده، موسیقی گذاشتن روی استوری است. بسیاری از کاربران هستند که برای استفاده از موسیقی، آن‌ها را در پخش‌کننده موسیقی گوشی خود پخش می‌کنند و با دوربین خود از گوشه دیوار فیلم می‌گیرند. این یک حرکت آزاردهنده است. بهترین نوعی که می‌توان اینگونه استوری گذاشتن را بهبود بخشید، استفاده از قابلیت موسیقی در اینستاگرام است.

۷ - عکس‌های کودکان با فیلتر‌های اینستاگرام

کودکان به صورت طبیعی، با نمک و جذاب هستند. صورت آن‌ها نیازی به فیلتر‌ یا آرایش‌هایی ندارند که آن را تغییر دهد. تنها چیزی که با این روش استوری گذاشتن در ذهن عموم مردم ایجاد می‌شود، تغییر فاکتور‌های زیبایی و جذابیت کودکان است. یکی دیگر از آزاردهنده‌ترین کار‌هایی که کاربران به آن اشاره کرده‌اند، استوری گذاشتن از صورت بچه‌های خود با استفاده از فیلتر‌های اینستاگرام است.

۶ - استوری‌های بیهوده و بی‌پایان

گاهی اوقات، مطالبی وجود دارند که مدت زیادی برای صحبت کردن درباره آن‌ها نیاز است. سعی نکنید مطالبی را که درباره آن‌ها در استوری خود صحبت می‌کنید بیش از ۱۵ ثانیه باشند. استوری اینستاگرام برای مدت زمان نهایت ۱۵ ثانیه طراحی شده است و اگر شما درباره یک مطلب بیش از چند دقیقه صحبت کنید، لازم است که تعداد استوری زیادی آپلود کنید و همین می‌تواند برای فالوورهایتان آزاردهنده باشد.

۱۲ نوع آزاردهنده استوری در اینستاگرام که هر کسی باید از آن‌ها پرهیز کند

۵ - تبریک تولد بهترین دوست

درست است که تولد دوستان صمیمی مهم‌ است، اما واقعا لازم نیست که از تمام لحظاتی که با دوست خود هستید، عکس بگذارید؛ از کیک تولد شخص مورد نظر گرفته تا لباس‌هایی که پوشیده و چهره شخص هیچکدام جذابیت ندارند. تحقیقات نشان می‌دهد استوری‌های مخصوص تبریک تولد دوست صمیمی در اینستاگرام تنها باعث می‌شوند که آن دسته از دوستان مشترکی که دو شخص با هم دارند، احساس کنند که آن لحظه‌های مهم را از دست داده‌اند.

۴ - کلیپ‌های بومرنگ

زمانی که اینستاگرام قابلیت بومرنگ را برای این شبکه اجتماعی ارائه کرد، در ابتدا یک قابلیت جذاب به نظر می‌آمد و هر کاربری دوست داشت که یک موتور تولید برای گیف‌هایی داشته باشد که خودش درست می‌کند. درست مانند هر قابلیت دیگر در این شبکه اجتماعی که زمانی برای خود دارد، دوران بومرنگ هم می‌تواند به سر آمده باشد چرا که بسیاری قابلیت جدید برای استوری اینستاگرام از جمله فیلتر چهره، زوم یا قابلیت‌های دیگر آمده است و بهتر است استوری‌ها به یک شکل نباشد.

بیشتر بخوانید

  • چگونه از شر نرم افزارهای اعتیادآور خلاص شویم؟
۳ - متن‌های غیر قابل خواندن

شما نیازی به این ندارید که با استوری گذاشتن نشان دهید کتاب‌های خیلی خوب می‌خوانید و تکه‌ای از متن آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید. حداقل اگر هم این کار را می‌کنید، سعی کنید آن متن قابل خواندن باشد. متن‌هایی که در استوری‌ها به صورت ناخوانا هستند باعث آزار و اذیت فالوور‌ها خواهد شد و اینفلوئنسر‌ها با رعایت نکردن این مسئله فالوور‌های خود را از دست خواهند داد.

۲ - فیلم گرفتن از رانندگی خود

این روز‌ها یکی از معضلاتی که در استوری اینستاگرام وجود دارد، فیلم گرفتن کاربران از مسیری است که در آن در حال رانندگی هستند. بر اساس نظرسنجی‌ها، یکی از آزاردهنده‌ترین انواع استوری اینستاگرام، استوری گذاشتن از مسیر رانندگی است. اگر همراه با این فیلم، یک موسیقی زمینه هم از اسپیکر خودرو پخش شود، می‌توان دو نوع استوری آزاردهنده را در یک استوری دید.

۱ - استوری از کنسرت‌ها

آخرین نوع از استوری‌ها که بیشتر از همه چیز باعث آزار و اذیت کاربران این اینستاگرام شده، استوری گذاشتن از کنسرت‌های خوانندگان است. این اتفاق به صورت گسترده در سراسر جهان اتفاق می‌افتد. اگر کسی قصد داشت که کنسرت خواننده مورد نظر در استوری را ببیند، می‌توانست بلیط را تهیه کند و در آن شرکت کند و دیگر نیازی ندارد که در استوری‌های دوستانش هم آن‌ها را ببیند.

۱۲ نوع آزاردهنده استوری در اینستاگرام که هر کسی باید از آن‌ها پرهیز کند

با اجتناب از این نوع استوری‌ها در صفحه اینستاگرام خود می‌توانید فالوورهای بیشتری را جذب کنید و حتی دوستان خود را با آن‌ها مورد آزار و اذیت قرار ندهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها