کد خبر: 591261
تاریخ انتشار :

عکس جدید شراره رخام در پشت صحنه سريال کمدی

عکس جدید شراره رخام  در پشت صحنه سريال کمدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عکس جدید شراره رخام در پشت صحنه سريال کمدی

شراره رخام بازیگر قدیمی و شناخته‌شده کشورمان است. شراره رخام بازیگر خوبی است. شراره رخام طرفداران بسیاری دارد. شراره رخام متولد 17 مرداد 1350 در تهران، بازیگر است.

شراره رخام فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران است شراره رخام فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز آموزش فیلمسازی نیز می باشد و دوره های بازیگری را در کارگاه های آزاد گذرانده است، از همین کلاسه ها به فیلم عروسک کاغذی در سال 1374 معرفی شد. پدرش فوت کرده و یک برادر دارد و یک خواهر دارد.
بازی او در اپیزود اول فیلم نسل سوخته در سال 1379 او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد اما بازی وی در مجموعه فقط بخاطر تو در رمضان سال 1382 باعث شهرت وی شد.
همسر سابق شراره رخام
فرهاد قریب (غریب) (استیون راش)فیلمنامه نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی ساکن لس آنجلس که در سینمای هالیوود فعالیت دارد.
شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون گفت:بهترین عیدی ام را از همسر سابقم که یک بلیت مسافرت به جزایر هاوایی بود دریافت کردم.
علت تخلیه ژل لب شراره رخام
شراره رخام چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که از تزریق پروتز لب و عمل زیبایی پشیمان است .او می گوید:یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریالهای تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده ای در سریالهای تاریخی من را انتخاب نمی کردند چون می گفتند در زمانهای گذشته چیزی به نام ژل لب نداشتیم این موضوع مدتی من را کم کار و درگیر کرد اما باید بگویم به کمک یک پزشک خوب این ژل لب را تخلیه کردم و در حال حاضر یک سال و نیم است که ژل لب ندارم و به حالت سابق بازگشته ام.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها