کد خبر: 591266
تاریخ انتشار :

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان منصوب شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان منصوب شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مراسم معارفه حمیدرضا توکلی زاده فرمانده جدید و تودیع و تقدیر از حسن مقدمی فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان با حضور سید امیر میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز، ابراهیم احمدی فر مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان، اعضای حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی و مدیران شرکت های تابعه، هشتم مردادماه ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
سید امیر میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز با اشاره به این مسئله که ولایت مداری باید سرلوحه زندگی هر فرد باشد، اظهار داشت: در روزهایی که جریان‌ های خیر و شر در مقابل یکدیگر صف آرایی نموده‌اند، مردم کشورمان عاشورایی رفتار کردند و دست‌ از پیروی ولایت نکشیدند؛ ما به وعده الهی که می فرماید: در پس هر سختی گشایشی وجود دارد، ایمان داریم.
مهران عباس‌ زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت اظهار داشت: فولاد خوزستان در دوام و قوام صنعت و اقتصاد کشور نقش کلیدی دارد. این مجموعه بزرگترین عرضه کننده و صادر کننده شمش فولادی و یک منبع قابل اتکا در تامین منابع ارزی برای کشور است. لیکن آن‌چه فعالیت‌ های اقتصادی را شکوفا می‌کند، امنیت است و در ایجاد امنیت و دفاع از سلامت جامعه و کارکنان، بسیج نقش کلیدی دارد.
در ادامه ابراهیم احمدی‌ فر مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: بسیج بازوی پرتوان انقلاب است. فولاد خوزستان با کمک به اقتصاد کشور، میزان امیدواری را در انقلاب اسلامی دو چندان می‌کند. تقویت روحیه بسیج در میان کارکنان به پویایی و افزایش تولید ختم می‌ شود.
حمیدرضا توکلی زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی در نخستین حضور خود به عنوان فرمانده این حوزه در بیان اولویت‌ های کاری بسیج گفت: تقویت گفتمان امام و رهبری، به صورت گفتمان و عملی در میان خانوداه بزرگ کارکنان فولاد خوزستان و جامعه بسیار لازم است.
وی با اشاره به نقش رسانه در اطلاع رسانی به جامعه افزود: توجه به رسانه، یک ضروررت است. کارهای بسیاری انجام می‌شود و تمام آن‌ها باید رسانه‌ ای شود، زیرا دشمن بر روی عدم کارایی‌ها متمرکز شده است و در مقابل باید حجم و گستره‌ی کارهای انجام شده برای آرامش‌ بخشی به مردم رسانه‌ای شوند.
توکلی زاده بر تشکیل یک گروه خلاق و کارورز برای به‌روز رسانی شیوه‌های خدمت‌رسانی به جامعه هدف نیز اشاره نمود.

در پایان این نشست از زحمات حسن مقدمی فرمانده پیشین تقدیر و حمیدرضا توکلی زاده به سمت فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان منصوب شد.

985

56 65 956 62

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها