کد خبر: 591299
تاریخ انتشار :

سلفي جديد جواد عزتي + عكس

سلفي جديد جواد عزتي + عكس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد عزتی بازیگر معروف فیلم‌های کمدی است. جواد عزتی بیشتر آثارش در ژانر کمدی بوده و در این زمینه موفق هم بوده است. جواد عزتی در زمره بازیگران پول‌ساز به شمار می‌آید و فیلم‌هایش در اکران سینمایی، فروش بسیار بالایی دارد.

بیوگرافی

محمد جواد عزتی متولد20 دی 1360 بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. این زوج هنری از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواجشان هم به دنیای هنر ختم می‌شود.

ازدواج

جواد عزتی و مه لقا باقری سال 85 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است. ماجرای آشنایی جواد عزتی و همسرش مربوط به بازی او در تئاتری است که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.

آغاز فعالیت حرفه ای

جواد عزتی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و سال 81 با سریال قصه های شبانه سعید آقاخانی به تلویزیون آمد و بعد از آن در سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت و بازی های درخشانش از او چهره های محبوب و شناخته شده در میان مردم ساخت. این بازیگر پرکار این روزهای سینما یکی از چهره هایی است که در نقش های طنز و جدی خوش درخشید و توانست به عنوان یکی از موفق ترین چهره های دنیای هنر شناخته شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها