کد خبر: 592219
تاریخ انتشار :

سلفی رنگی رنگی ماهور الوند + عکس

سلفی رنگی رنگی ماهور الوند + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ماهور الوند بازیگر سینما و تلوزیون است. ماهور الوند در فیلم ای زیادی ایفای نقش کرده است. یکی از بهترین بازی های ماهور الوند در سریال نهنگ آبی بود. ماهور الوند دختر سیروس الوند، کارگردان سینماست.

بیوگرافی

ماهور الوند (زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۷۳) بازیگر سینما اهل ایران است. ماهور الوند تحصیلات کارشناسی خود را در رشته‌ی تئاتر به پایان رسانده و اکنون دانشجوی رشته‌ی بازیگری و کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد است. ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان ایرانی است و یک خواهر به نام آهو دارد.

ماهور الوند بازیگری را با فیلم دختر شروع کرد که در آن نقش اصلی فیلم را داشت و اتفاقا به همان کار هم توانست به خوبی شناخته شود. وی در جشنواره فیلم فجر سال 96 نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم چهارراه استانبول گردید.

ماهور الوند یکی از بازی های درخشان خود را در فیلم ملی و راه های نرفته اش در نقش ملیحه به کارگردانی تهمینه میلانی نیز ایفا نمود.

نظر ماهور در رابطه با فعالیت‌های هنری‌اش

ماهور الوند می گوید: من دانش آموخته رشته تئاتر هستم و حضور در این محیط ها باعث می شود که از تست های بازیگری مختلف باخبر بشوم. از همین رو باخبر شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان از دخترهایی که هم سن و سال من هستند، تست می گیرد. به همین دلیل تماس گرفتم و به دفتر ایشان رفتم. آن جا بود که فهمیدم برای فیلم یک نقش دختر نمی خواهند و به جز یک نقش اصلی، چند دختر دیگر هم هستند. که همان جا با خودم گفتم نقش اصلی هیچ، ولی نقش های دیگر می توانند تجربه خوبی برایم باشند.

تست اول را که شامل موقعیت های مختلفی می شد، از من گرفتند. در همان جا هم به من گفتند برای نقش اصلی به دنبال یک دختر بومی هستند که خودش لهجه داشته باشد و نیازی به تمرین لهجه نباشد. از چند نفری هم تست گرفته ایم و نتیجه خوبی هم داشته، اما برای دخترهای دیگر که نقش کمی هم ندارند، باید انتخاب کنیم. بعد از تست به من گفتند که از بازی من راضی بودند و قرار شد تماس بگیرند.

فیلم‌های سینمایی ماهور الوند

۱۳۹۴ دختر ۱۳۹۵ ملی و راه‌های نرفته‌اش ۱۳۹۶ هت‌تریک رها ۱۳۹۶ چهارراه استانبول ۱۳۹۶ شورش در شهر ۱۳۹۷ غلامرضا تختی ۱۳۹۷ آنجا همان ساعت

جوایز و افتخارات ماهور الوند

- سال ۱۳۹۶ در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم چهار راه استانبول شد.

- سال ۱۳۹۷ در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برنده جایزه‌ی بهترین بازیگر زن برای فیلم هت تریک شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها