کد خبر: 592318
تاریخ انتشار :

توضیحات وزیر نفت درباره اختلاف بین وزارتخانه نفت و اقتصاد

توضیحات وزیر نفت درباره اختلاف بین وزارتخانه نفت و اقتصاد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بیژن نامدار زنگنه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر علت اختلاف‌نظر میان وزارت نفت و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی و تأثیر منفی آن بر شاخص‌ها اظهار کرد: تعجب می‌کنم که با یک ناپختگی که یک مسئول سازمان خصوصی‌سازی انجام داد، موجب نگرانی مردم شد. هیچ اختلافی میان وزارت نفت و وزارت اقتصاد و من و وزیر اقتصاد نیست و نبوده است.

وی افزود: ابتدا گفتند که ما می‌خواهیم ای‌تی‌اف برای پالایشگاه‌ها تشکیل شود. بعد گفتند لازم نیست و به صورت بلوکی عرضه می‌کنیم. ما هم دیگر آن مسئله را دنبال نکردیم اما شب قبل از این اظهارات مسئول سازمان خصوصی‌سازی که یکشنبه شب بود، من در دولت بودم و حرفی نزدم.

زنگنه ادامه داد: دیروز هم که گفتند ای‌تی‌اف تشکیل می‌شود فوری دستور دادم که این اتفاق رخ دهد. اما این چیزها اختلافی میان ما نیست و الان هم تشکیل می‌شود و در زمان مقررش به آن ترتیبی که وزارت اقتصاد مسئول است انجام می‌شود و مردم هم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وزیر نفت تاکید کرد: ما همیشه موافق خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های نفت بودیم و الان هم هستیم و این تصمیمی که دولت داشته را ما اجرا خواهیم کرد.

ادامه دارد ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها