کد خبر: 594777
تاریخ انتشار :

۶ لژیونر ایرانی در رومانی به میدان می‌روند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

لیگ هندبال رومانی قرار است از ۱۵ سپتامبر یعنی ۲۵ شهریور استارت بخورد. ۶ لژیونر هندبال ایران در این لیگ مشغول هستند و با شروع مسابقات دست به توپ خواهند شد.

شاهو نصرتی، محسن باباصفری و الله کرم استکی عضو تیم بوزائو، سعید حیدری راد و علیرضا موسوی عضو تیم دینامو بخارست و امین یوسف نژاد عضو تیم کالاراشی رومانی هستند.

این رقابت‌ها قرار است به صورت متمرکز و در یکی از شهرهای رومانی انجام شود. برای این منظور اول سپتامبر از همه بازیکنان حاضر در لیگ تست کرونا گرفته شده و یک روز قبل از آغاز مسابقات نیز باید دوباره تست انجام شود. اگر هر دو تست منفی باشد بازیکنان حق حضور در لیگ را دارند.

محسن باباصفری درخصوص آغاز لیگ هندبال رومانی به ایسنا گفت: مسابقات از ۱۵ سپتامبر شروع می‌شود و همه تیم‌ها به صورت متمرکز و در یکی از شهرهای رومانی به رقابت خواهند پرداخت. ما هم با تیم بوزائو ۱۵ ،۱۶ ،۱۷ سپتامبر (۲۵ ،۲۶ ،۲۷ شهریور) سه بازی با تیمهای کالاراشی، بایاماره و تیمیشعرا داریم و لیگ به صورت رسمی شروع خواهد شد.

وی گفت: اول سپتامبر (۱۱ شهریور) از همه تیم‌ها تست کرونا گرفته شد که تست همه منفی بود. همچنین قرار است چهارده سپتامبر (۲۴ شهریور) یک روز قبل از شروع مسابقات نیز تست دیگری گرفته شود. در صورت منفی بودن دو تست، بازیکنان حق بازی در لیگ را دارند. البته تیم بوزائو از روز گذشته در یک کمپ تمریناتش را شروع کرد تا بدون کوچکترین مشکلی لیگ را آغاز کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها