کد خبر: 595798
تاریخ انتشار :

قدیری ابیانه: احمدی‌نژاد می‌خواهد از مجمع تشخیص اخراج شود و مظلوم نمایی کند/ احمدی‌نژاد مردم را به مشایی و بقایی فروخت/ اگر اشتباه نکرده بود، می‌توانست در سال ۹۶ کاندیدا شود و رأی بیاورد

قدیری ابیانه: احمدی‌نژاد می‌خواهد از مجمع تشخیص اخراج شود و مظلوم نمایی کند/ احمدی‌نژاد مردم را به مشایی و بقایی فروخت/  اگر اشتباه نکرده بود، می‌توانست در سال ۹۶ کاندیدا شود و رأی بیاورد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، گفت‌وگوی محمود احمدی‌نژاد با رادیو فردا بار دیگر نشان داد رئیس دولت‌های نهم و دهم همچنان به «شنا برخلاف جریان آب» اصرار دارد. یکی از مسائلی که درباره چرایی رفتار‌ها و اظهارنظر‌های رادیکال احمدی‌نژاد مطرح می‌شود این است که او ولع دیده شدن دارد و به همین دلیل دست به چنین اقداماتی می‌زند.

محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگو با اعتمادآنلاین در این باره اظهار داشت: احمدی‌نژاد در حالی با یکی از رادیو‌های بیگانه گفتگو کرده است که هیچ مقام حکومتی‌ای مجاز به مصاحبه با رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه نیست و این کار تخلفی آشکار است. حتی در دوره‌ای که ایشان هم رئیس‌جمهوری بود این ممنوعیت برای صاحب‌منصبان نظام اعمال و خود دولتی‌ها یا هر کسی مصاحبه می‌کرد با آن‌ها برخورد می‌شد. مخصوصاً اینکه احمدی‌نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت است و به همین دلیل چنین تخلفی از سوی او به هیچ وجه قابل قبول نیست.

این دیپلمات پیشین درباره تکرار تخلفات از جانب احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد خیلی خوب می‌داند که کارش خلاف است، اما عمداً کار‌هایی می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که در رسانه‌ها مطرح و اسمش در خبر‌ها آورده شود. او حتماً می‌داند کسی که از مقام رهبری برای عضویت در مجمع تشخیص مصلحت حکم دارد نباید به پیشنهاد‌های رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه پاسخ مثبت بدهد. اگر تا امروز هیچ دلیل منطقی‌ای برای رد صلاحیتش نبود - که صد‌ها دلیل وجود دارد - حالا می‌توان گفت همین گفتگو گواه آن است که احمدی‌نژاد صلاحیت حضور در هیچ یک از انتخابات نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

او تصریح کرد: به نظر من محمود احمدی‌نژاد عمداً این کار‌ها را می‌کند تا از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود و پس از آن در پی مظلوم‌نمایی و کار‌های عوام‌فریبانه برود و به زعم خودش بتواند خود را در نزد مردم مطرح کند. البته این اشتباه مختص احمدی‌نژاد نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا توضیح داد: با بررسی رفتار‌هایی که محمود احمدی‌نژاد در این سال‌ها انجام داده و همچنان به آن‌ها اصرار دارد، کار‌هایی هست که هیچ آدم عاقل متعهد به نظامی تحت هیچ شرایطی به سراغ‌شان نمی‌رود؛ مثلاً همه می‌دانند که احمدی‌نژاد سالگرد تولد مایکل جکسون رقاصه، آواز‌خوان و متهم به کودک‌آزاری را که سال‌ها پیش فوت کرده است تبریک می‌گوید، آن هم در شرایطی که خواهر این خواننده از شرم رفتار برادرش خودکشی کرد. یا اینکه به خودش اجازه این اظهارنظر را بدهد که مردم اگر قومی مثل قوم لوط را خواستند، می‌توانند روی کار بیاورند. همچنین یک روز می‌گوید حجاب باید آزاد باشد و فقط کم مانده است برود با رادیو اسرائیل گفتگو کند.

او ادامه داد: این فضای بازی که مهیا شده و احمدی‌نژاد با بهره‌گیری از آن دست به چنین کار‌هایی می‌زند موجب شده تا ماهیت او برای همه مردم روشن شود؛ یعنی بعضی مواقع آزاد گذاشتن یک نفر منجر به این می‌شود که بیشتر شناخته شود و در نتیجه طرفدارانش را بیشتر از دست بدهد.

قدیری ابیانه اضافه کرد: به نظر من مجمع تشخیص مصلحت نظام باید به این مساله ورود و از مقام رهبری درخواست کند تا احمدی‌نژاد از مجمع اخراج شود. احمدی‌نژاد کلاً به وضعیت خاصی دچار شده و با علم بر کار خلاف، تخلف می‌کند.

او خاطرنشان کرد: این اشتباه‌های احمدی‌نژاد در شرایطی رخ می‌دهد که او به خاطر بقایی و مشایی از مردم فاصله گرفت. اگر این اشتباه‌ها را نمی‌کرد، می‌توانست در سال ۹۶ کاندیدا شود و رأی هم بیاورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها