کد خبر: 597803
تاریخ انتشار :

خبر خوش برای سهامداران/ رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در بورس + جزئیات

خبر خوش برای سهامداران/ رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در بورس + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، اکبر حیدری روز یکشنبه ۲۰ مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با اشاره به اینکه طرح ثبت نام جاماندگان سهام عدالت جهت بررسی به مجلس ارائه شده، اظهار کرد: طرح جاماندگان در نوبت رسیدگی مجلس است و صد در صد با اکثر آرا مصوب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این طرح در کمیسیون اقتصادی بررسی شده و سه ماه پس از تصویب به مرحله اجرا و ثبت نام خواهد رسید.

وی توضیح داد: زنان سرپرست خانوار جامانده از سهام عدالت جز اولویت‌هایی هستند که شرایط ثبت نام برایشان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نوسانات بازار بورس سهام عدالت را هم تحت تاثیر قرار داده، افزود: با توجه به نوسان در بازار بورس سهام عدالت نیز که تا ۲۰ میلیون تومان ارزش پیدا کرده بود، با کاهش ۵ میلیون تومانی مواجه شد.

این مسئول اضافه کرد: علی رغم کاهش مبلغ سهام عدالت، توصیه می‌کنیم دارندگان سهم خود را نفروشند چون طبق پیش بینی انجام شده در سال آتی ارزش سهام افزایش چشمگیری خواهد داشت.

حیدری تصریح کرد: اگر فردی در صورت ضرورت و نیاز می‌خواهد بخشی از سهام خود را بفروشد، از مراجعه به بانک‌ها خودداری کرده و از کارگزاری‌ها برای فروش اقدام کند.

وی افزود: فروش سهام در بانک‌ها با مشکل مواجه می‌شود و بسیاری از گزارش‌ها بیانگر عدم پرداخت درست و به موقع پول توسط بانک‌ها است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها