کد خبر: 598930
تاریخ انتشار :

چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

دررابطه با آموختن زبان انگلیسی به غیر از شرکت در کلاس های ترمیک، به کلاس و دوره های جانبی دیگری نیز احتیاج است. این کلاس ها به منظور ارتقاء سطح آموزش و شبیه ساختن محیط آموزش به محیط واقعی استفاده از زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرند. از این منظر یکی از بهترین کلاس های جانبی در رابطه با آموزش زبان انگلیسی درتمامی سطوح آموزشی ازقبیل مبتدی Basic تا پیشرفته Advanced کلاس های بحث آزاد Free discussion است.

کلاس بحث آزاد از جمله پرطرفدارترین کلاس های جانبی جهت ارتقاء زبان انگلیسی، علی الخصوص در مهارت اسپیکینگ Speaking می باشد. کلاس های بحث آزاد یا Free discussion، کلاس هایی با محوریت مکالمه هستند که در کنار تقویت مهارت گفتاری به دیگر ابعاد مهم در یادگیری زبان انگلیسی ازقبیل افزایش دامنه ی لغات Vocabulary، گرامر Grammar،‌ تعابیر و اصطلاحات Expressions و Idioms با آشنایی با لهجه های متنوع به شما کمک خواهد کرد تا در عین روان صحبت کردن به استفاده از تعابیر بروز مسلط شوید. کلاس های فری دیسکاشن Free discussion به اشکال مختلف و با رویکردهای متنوع برگزار می گردد.

شرکت در کلاس بحث آزاد برای چه افرادی مناسب است؟

از آنجا که در کلاسهای ترمیک فرصت کافی برای تمرکز بر هر چهار مهارت اسپیکینگ و رایتینگ و ریدینگ و لیسنینگ وجود ندارد و کتابهای حاوی مطالب آموزشی هستند که عملا امکان نادیده گرفتن آن مطالب از طرف مدرس نیست، لذا اولویت تدریس مطالب کتاب بوده و به نوعی زمان استاد در ارائه مطالب جانبی بسته است. اگر زبان اموز تمایل به یادگیری مطالب خارج از کتاب پیرامون مهارت گفتاری یا شنیداری داشته باشد به لحاظ زمانی در کلاس های ترمیک زبان انگلیسی این امکان وجود ندارد پس اگر زبان آموز تا سطح متوسط زبان انگلیسی آموزش دیده و تمایل دارد در کنار کلاسهای ترمیک گستره دانش زبان عمومی خودش را افزایش دهد و به طور مشخص در مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ توانایی خود را بیشتر نماید میتواند وارد کلاس های بحث آزاد شود.

از آنجا که این کلاس با محوریت اسپیکینگ برگزار می گردد، برای به چالش کشیدن زبان آموز از نظر دانش زبانی و ایجاد حس اعتماد به نفس وبکارگیری لغات و گرامر و نهایتا تسلط در بیان افکار خود به زبان انگلیسی بسیار توصیه می شود.

لازم به ذکر است این کلاس برای افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس و یا آزمون تافل را دارند بسیار مناسب می باشد و می توانند مهارت اسپیکینگ خود را تقویت کنند.

چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

کلاس بحث آزاد چگونه برگزار می شود؟

معمولا این کلاس ها با طرح یک موضوع از جانب مدرس شروع می گردد و زبان آموزان یک به یک به ارائه نظرات خود و بحث پیرامون آنها می پردازند. اما نکته حائز اهمیت استفاده از اساتید مجرب و دارای مهارت گفتاری بسیار خوب و دارای دانش زبانی کافی است چون در این کلاسها باید از موضوعات بروز جهت استفاده از تعابیر و لغات جدید استفاده کرد و در همین راستا استفاده از از فیلم های و سریالهای جدید نقش بسزایی خواهد داشت .

در کلاسهای بحث آزاد موسسه تخصصی زبان زنگنه تمامی اساتید دوره های فری دیسکاشن دارای تجربه کافی و مهارت اسپیکینگ بسیار بالایی هستند که معمولا با استفاده از فیلمهایی خاص که حاوی موضوع مورد بحث می باشد زبان آموزان را وارد روند کلاس نموده و با استفاده از فایلهای صوتی و کلیپ های تصویری با لهجه های متنوع مهارت لیسنینگ زبان آموز را به چالش میکشد .

در ادامه با استفاده از کلیپ های اخبار روز دنیا سرعت لیسنینگ و درک مطلب زبان آموز را به بوته آزمایش کشیده و با گرامر های پیچیده آشنا میکند ،مدرس دوره با رفع اشکال هر فرد و ایجاد فضایی مفرح و لذت بخش کلاسی عاری از کسالت و سرشار از رضایت را برای هرفرد رقم خواهد زد .

بیش از هر چیز انرژی استادی باتجربه و باسواد و تسلط وی بر مسایل روز و استفاده ابزارهای متنوع و تکنولوژی امروزی مد نظر موسسه تخصصی زبان زنگنه برای برگزاری کلاس های فری دیسکاشن بوده و هست از اینرو اکثر اساتید کلاسهای فری دیسکاشن موسسه زنگنه از گویندگان خبر شبکه های تلوزیونی انگلیسی زبان می باشند.

استفاده از مجلات روز و روزنامه های اورجینال در ارتقاء دامنه لغات و اصطلاحات و دادن لچکر توسط زبان آموز و آموزش استفاده از زبان بدن به وی به نوعی این کلاس را از دیگر کلاس های بحث ازاد متمایز ساخته است چون مهم ترین امر در مکالمه زبان انگلیسی داشتن اعتماد به نفس است که از این طریق در کلاس های بحث آزاد تقویت میگردد.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان بخش آموزش و دریافت مشاوره رایگان، از طریق شماره تلفن 02145328 تماس حاصل نمایید.

چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها