کد خبر: 600251
تاریخ انتشار :

آل‌کثیر: دفاعیاتم را ارائه کردم و دیگر همه چیز دست خداست 

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه استماع کمیته استیناف AFC‌ دفاعیات خودم را در رابطه با محرومیتم ارائه کردم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عیسی آل‌کثیر پس از حضور در جلسه استماع کمیته استیناف AFC که به صورت آنلاین در باشگاه پرسپولیس برگزار شد، گفت: دفاعیات خودم را ارائه کردم و بقیه دست خداست. اطلاعی ندارم چه خواهد شد و خیلی از سایت‌ها مطالب مختلفی را مطرح می‌کنند.
وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این جلسه تصریح کرد: با توجه به اینکه جلسه محرمانه بود، وکیل باشگاه گفته که صحبت نکنم و تنها در این حد می‌توانم توضیح دهم. ان‌شاء‌الله نتیجه مثبت خواهد بود، اما واقعا نمی‌دانم چه تصمیماتی خواهند گرفت. من اینجا هستم و آنها جای دیگر.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چه حسی از رأی کمیته استنیاف و بخشیده شدن خود دارد، گفت: حس من پنجاه - پنجاه است. من قصدی از شادی گلم نداشتم.
آل‌کثیر در رابطه با مصدومیتش خاطرنشان کرد: منتظر رأی هستم تا تمریناتم را شروع کنم. اینکه هفته چندم می‌توانم برسم، خدا می‌داند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند این فصل به پنجمین قهرمانی پی در پی خود دست یابد، گفت: این دیگر چه سؤالی است؟ پرسپولیس این فصل هم می‌تواند قهرمان شود و بترکاند!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها