کد خبر: 601393
تاریخ انتشار :

در روزهای کرونایی این پیامک است که به داد کسب‌وکار شما می‌رسد!

در روزهای کرونایی این پیامک است که به داد کسب‌وکار شما می‌رسد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به همین خاطر در این مدت کم، خیلی از کسب‌وکارهای سنتی سایت زدند و به فکر فروش اینترنتی محصولاتشان افتادند که البته کار بسیار درستی هم کردند. چراکه آمار نشان می‌دهد که از زمان شیوع کرونا، زمان صرف شده برای خرید اینترنتی با تلفن همراه، افزایش قابل توجهی داشته است.

پس حالا که همه کارها با تلفن همراه انجام می‌شود، مشتری از شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار توقع دارد که تمام اطلاعات لازم را درباره محصول، فرآیند خرید و ... از طریق همان تلفن همراهش دریافت کند تا بتواند با خیال راحت و اطمینان‌خاطر بیشتری محصول موردنیازش را از فروشگاه یا شرکت شما خریداری کند.

در ادامه مطلب همۀ کاربردهای پنل اس ام اس را در روزگار کرونایی برای کسب‌وکارها بررسی می‌کنیم.

در روزهای کرونایی این پیامک است که به داد کسب‌وکار شما می‌رسد!

کاربرد پنل پیامکی در روزهای کرونایی برای کسب‌وکار شما

اگر قبلاً از پیامک برای برقراری ارتباط با مخاطبان خودتان استفاده نمی‌کردید، الان زمان آن فرا رسیده که از آن به‌عنوان یک کانال ارتباطی کارآمد استفاده کنید.

توجه داشته باشید که رقیب‌های شما هم‌اکنون در حال تمرکز روی ارتباطات آنلاین هستند. در چنین دوران حساسی بهتر است که شما هم هرچه زودتر دست به‌کار شوید و یک پنل پیامکی خوب برای کسب‌وکارتان تهیه کنید تا سهم بازار خودتان را مفت و مسلم به آنها نبازید!

حالا ممکن است سوالتان از ما این باشد که پنل پیامک چیست ؟ چه کاربرد و مزیتی برای کسب‌وکار من در این روزها دارد؟

کاربرد اول: اطلاع‌رسانی از تخفیفات و جشنواره‌ها

حدس می‌زنیم که فروش بیشتر کسب‌وکارها در این روزها به‌خاطر کاهش مراجعه حضوری مشتریان کم شده باشد؛ پس طبیعی است اگر بخواهید با تخفیف گذاشتن روی بعضی از اجناس مشتری را ترغیب به خرید کنید.

از آنجایی که مشتری‌ها به مغازه شما پا نمی‌گذارند تا بخواهند از تخفیفات باخبر شوند؛ شما می‌توانید با ارسال یک پیامک منطقه‌ای کلیه اخبار و تخفیفات را به گوششان برسانید.

کاربرد دوم: بحث پشتیبانی

احتمالاً با کمتر شدن حضور فیزیکی مخاطبان، امکان سوال پرسیدن آنها و به‌طور کلی فرآیند پشتیبانی محصول یک مقداری مشکل شده باشد. شما می‌توانید با ارسال یک پیامک امکانی را فراهم کنید که مشتری بتواند سوالات خودش را در مورد محصول برای شما ارسال کند. توجه داشته باشید که تا زمانی که مشتری‌های شما نتوانند پاسخ نیازها و سوالات خودشان را بگیرند، خریدی هم اتفاق نخواهد افتاد. پس در دوران کرونا هیچ‌چیز مانند پیامک نمی‌تواند پاسخ سوال‌های مشتری‌ها و مخاطبان شما را در اسرع وقت بدهد.

در روزهای کرونایی این پیامک است که به داد کسب‌وکار شما می‌رسد!

کاربرد سوم: اعلام وضعیت سفارش

یکی دیگر از کاربردهای اساسی پیامک در روزهای کرونایی همین اعلام وضعیت ارسال کالا به مشتری است.

شما می‌توانید از زمان ثبت خرید محصول تا زمانی که محصول را به دست مشتری می‌رسانید؛ وضعیت کالای سفارشی را مرتب با پیامک به او اطلاع بدهید تا خیالش از همه لحاظ راحت باشد و خرید دلچسبی را تجربه کند.

کاربرد چهارم: به وسیله پیامک با کارمندان خودتان در ارتباط باشید

خب این کاربرد به کارکنان شما مربوط می‌شود. به دلیل تغییرات سریع در تقاضای تحویل، نحوه فروش محصولات، توصیه‌ها و اطلاعیه‌های ستاد مبارزه با کرونا و… تیم شما باید کمی انعطاف‌پذیرتر از حد معمول باشد. در بسیاری از موارد، توصیه‌های جدید مستلزم آن است که درصد کمتری از نیروی کار شما در محل کار باشد تا کارمندان بتوانند فاصله اجتماعی خود را حفظ کنند.

با استفاده از سیستم‌‌های پیامکی، به‌راحتی می توانید با توجه به نیاز از تعداد افراد لازم در شیفت‌های اضافی استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که تعداد مناسبی افراد در انبار شما حاضر هستند.

با پیامک اقدامات ایمنی را گوشزد کنید

بیشتر مشاغل برای اطمینان از مبارزه با ویروس کرونا اقدامات ایمنی جدیدی را انجام می‌دهند. بااین‌حال، با توجه به اینکه اعضای تیم در تلاشند تا آنجا که ممکن است فاصله اجتماعی بگیرند، حتی در انبارها چک کردن مكرر دشوار است.

با سیستم پیامکی می توانید اقدامات ایمنی را به‌طور مرتب به اعضای تیم یادآوری کنید. به‌عنوان مثال، می توانید یادآوری‌های هفتگی را برای کارمندان ارسال کنید تا در صورت مشاهده علائم یا احساس بیماری در خانه بمانند.

خب این‌ها فقط چند مورد از کاربردهای متنوع یک پنل پیامکی محسوب می‌شد که می‌تواند در روزهای کرونایی به کسب‌وکار شما کمک کند. اگر شما هم تمایل دارید مواردی را که گفتیم تست کنید و نتیجه‌اش را ببینید، اول باید یک پنل پیامکی خوب تهیه کنید.

در روزهای کرونایی این پیامک است که به داد کسب‌وکار شما می‌رسد!

از کجا پنل پیامکی بخرم؟

شما می‌توانید سری به سایت www.melipayamak.com بزنید و در صفحه تعرفه‌ها پنل پیامکی موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

اگر در مورد هر کدام از امکانات پنل‌های ملی پیامک برایتان سوالی پیش آمد با شماره 02163404 تماس بگیرید. کارشناسان ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما هستند و راهنمای خرید سامانه پیامکی در اختیار شما قرار خواهند داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها