کد خبر: 601395
تاریخ انتشار :

بالاترین کیفیت فرش با تولیدات فرش کاشان

بالاترین کیفیت فرش با تولیدات فرش کاشان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این موضوعات انصافا و به طور طبیعی کار را برای تمامی کسانی که در صنعت فرش بافی فعالیت دارند سخت و تخصصی میکند و به همین خاطر اکثر برندها به دلیل نا آگاهی و عدم توجه نسبت به این موضوع دوام چندانی ندارند و به طور خودکار از بین می روند.

با این همه تفاسیر جای هیچ گونه نگرانی نیست،چون ما یعنی کارخانه ستاره کوروش کاشان،به دلیل استخدام نیروهای کار بلد و با دانش روز در مجموعه بزرگ خودمان و ایجاد یک مجموعه هماهنگ و یک دست،که همگی نگاه تخصصی نسبت به صنعت فرش داریم،توانسته ایم،عنوان بزرگترین و برترین برند تولید فرش ماشینی را سالیان سال به خود اختصاص دهیم و از این که در همه این سال‌ها موفق شده ایم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم،از خداوند بزرگ و منان طلب شکرگذاری داریم.

بالاترین کیفیت فرش با تولیدات فرش کاشان

شناخت علایق شما و بروز بودن در صنعت فرش از جمله خصوصیات لاینفک تمامی عوامل کارخانه فرش کاشان می‌باشد ،اما ما می دانیم این همه قضیه نیست و برای کسب رضایت و خشنودی شما پیمودن مراحل دیگری لازم است،که ما قصد داریم در این مقاله مختصر توضیحی راجب به کیفیت کارمان بدهیم.

کارخانه ستاره کوروش کاشان،در مجموعه خود با بکارگیری بهترین متریال ها،امکانات و دستگاه های حال حاضر دنیا همواره در بافت فرش های با کیفیت بالا پیشتاز بوده است.

دستگاه های مورد استفاده در کارخانه ستاره کوروش کاشان،از جمله معتبرترین و بهترین دستگاه های فرش بافی در جهان می‌باشد که توسط وندویل بلژیک و شونهر آلمان اختراع شده است.بهتر است بدانید که کارخانه ستاره کوروش کاشان برای بافت فرش های مدرن از دستگاه های شرکت وندویل و برای بافت فرش های دستبافت گونه از دستگاه های شرکت شونهر آلمان که شاملHCP,HCP1,HCP2,HCP3 استفاده میکند.

آیا امکان خرید مستقیم از کارخانه هست

بالاترین کیفیت فرش با تولیدات فرش کاشان

در گذشته هم امکان خرید مستقیم از کارخانه فرش وجود داشت ولی علت اصلی تمایل مشتریان خرید به صورت حضوری بوده است که با لمس و دیدن از نزدیک فرش ها اقدام به خرید میکردند .چون خیلی از مشتریان خرید را فقط بصورت حضوری قبول داشتن خیلی کم اتفاق می افتاد که مشتری برای خرید فرش به صورت حضوری به شهر کاشان و درب کارخانه مراجعه کنه با برطرف شدن اشکالهای خرید غیر حضوری و پیشرفت اینترنت امکان خرید مستقیم از سایت کارخانه فرش امکان پذیر شد

برای خرید اینترنتی از کارخانه فرش ماشینی کافی هست در سایت گوگل فرش کوروش را سرچ کنید ویا وارد سایت. https://bfarsh.com

شوید شما با وارد شدن به سایت کارخانه فرش تمام طرح ها رو در دسته بندی های مختلف میتوانید تماشا کنید. مزیت خرید اینترنتی فرش که در خرید حضوری این شرایط وجود ندارد امکان راحت مقایسه طرح ها قیمت ها در دسته بندی محصولات هست.

فرش کوروش این امکان را برای شهر های مختلف فراهم کرده که با پرداختن مبلغی به عنوان بیعانه و الباقی در شهر خود پرداخت کنید . فرش ها همگی به ضمانت گسستگی اجزا و ثبات رنگ میباشد و در صورت کوچکترین ایرادی با هزینه خود کارخانه تعویض میشود

کیفیت و قیمت فرش کاشان بستگی به نخ و شانه فرش دارد

شانه و تراکم

با بالارفتن شانه و تراکم فرش قیمت فرش هم بالاتر محاسبه میشود و علت آن هم قیمت دستگاه بافت فرش هست . معمولا نقشه های فرش ماشینی در شانه و تراکم های مختلف تغییر میکند ولی اگر ما یک نقشه و یک طرح را با شانه بالاتر در نظر بگیریم قیمت ان بالاتر میرود این افزایش قیمتی که در بازار میبینید بیشتر بخاطر قیمت الیاف مورد مصرف اون دستگاه هست

شانه و تراکم تولید شده در فرش ستاره کوروش

فرش 500 شانه تراکم 1000 که معروف به فرش 500 شانه ارزان قیمت میباشد.

فرش 500 شانه سجاده ای : این نوع فرش مخصوص نمازخانه و مساجد بافت میشود که از کیفیت و نخ خوبی برخوردار میباشد

فرش سجاده ای کاشان با کیفیت های مختلفی بافت میشود ولی پرفروش ترین مدل ان فرش 500 شانه با تراکم 2100 هست که معروف به فرش طرح 700 شانه میباشد قیمت فرش سجاده ای این کیفیت هم بالا و هم قیمت مناسبی دارد که با نخ 100% اکرولیک بهترین نخ فرش بافت میشود .

فرش 700 شانه تراکم 2550 : این کیفیت بافت بهترین کیفیت از لحاظ ضخامت و نقشه های کلاسیک میباشد . فرش 700 شانه با دستگاه های مختلفی بافت میشود که بهترین ان بافت hcp میباشد .

فرش 1000 شانه تراکم 3000 : این مدل فرش از فرش های عالی و کیفیت دار فرش کاشان میباشد فرش های هزار شانه طرح های جدید و ضخامت بالای دارند

فرش 1200 شانه تراکم 3600 : فرش های هزار و دویست شانه از فرش های ریز بافت و لطیف فرش کاشان که طرفدار های زیادی در کارخانه فرش کاشان دارد.

فرش 1500 شانه تراکم 4500 : فرش هزار و پانصد شانه ریز بافت ترین فرش ماشینی جهان که در تولید ان از لطیف ترین نخ بافت میشود

از متریال های مورد استفاده در کارخانه ستاره کوروش کاشان میتوان به پلی استر،نخ ورژن و نخ اکرولیک نام برد.

پلی استر(پلاستیک):

این نوع متریال در بافت فرش هایی با شانه و تراکم پایین(۵۰۰شانه با تراکم۱۰۰۰)بکار میرود،و معمولا این نوع فرش ها برای مجامعی مثل هیئت ها و یا ویلاها مورد استفاده واقع میشوند.

نخ ورژن:

به این نوع نخ ها شبه اکرولیک نیز گفته میشود.فرش هایی که در آنها نخ ورژن بکار رفته،از فرش هایی که در آنها پلی استر بکار رفته نرم تر بوده و طول عمر بیشتری نسبت به آن دارد و همچنین از لحاظ اقتصادی مفید به فایده بوده و از این لحاظ توانسته طرفداران خود را پیدا کند.

نخ اکرولیک :

در حال حاضر بهترین نوع نخ که در فرش های ماشینی با تراکم بالا(۷۰۰شانه،۱۰۰۰شانه,۱۲۰۰شانه،۱۵۰۰شانه)بکار میرود نخ اکرولیک نام دارد که بر عکس دو متریال قبلی،فرش های بافته شده با نخ اکرولیک ضمانت پنج ساله دارد(از لحاظ ثبات رنگ پس از شستشو و عدم گسستگی فرش)و همچنین به دلیل هست ست شدن این گونه نخ ها ،فرش ها دارای صفات ضد حساسیت و ضد پرز دهی هستند

و در آخر،کارخانه ستاره کوروش کاشان ،علاوه بر ارسال فرش به سراسر کشور،در صادرات فرش هم موفق بوده و همه عوامل این مجموعه بزرگ،صداقت با مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها