کد خبر: 601824
تاریخ انتشار :

بدترین بارسلونای دهه اخیر؛ تیمِ بی‌برنامه بازهم باخت

بدترین بارسلونای دهه اخیر؛ تیمِ بی‌برنامه بازهم باخت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایرنا؛ بامداد یکشنبه در حساسترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، اتلتیکو در ورزشگاه «وندا مترو پولیتانو» مادرید از بارسلونا میزبانی کرد و در نهایت به برتری یک بر صفر دست یافت. این هشتمین بازی دو تیم در فصل جاری بود، چراکه دیدارهای هفته اول و دوم آنها به‌تعویق افتاده است.

بازی در حالی آغاز شد که «لوییس سوارز» غایب بود. ستاره اروگوئه‌ای که پس از سال‌ها درخشش در بارسلونا در ابتدای فصل از این تیم کنار گذاشته شد و به اتلتیکو آمد، به دلیل ابتلا به کرونا این دیدار را از دست داد.

در اکثر دقایق نیمه نخست، روند بازی در اختیار بارسلونا بود اما این تیم توانی برای ایجاد موقعیت خطرناک داشت و تنها یک ضربه به چارچوب توسط «لیونل مسی» داشت.

در سومین دقیقه از وفت‌های تلف شده نیمه نخست، ناتوانی «پیکه» در کنترل توپ با خروج عجیب و اشتباه «ترشتگن» از دروازه همراه شد تا «یانیک کاراسکو» به راحتی هرچه تمام‌تر گل نخست بازی را برای اتلتیکو به ارمغان آورد.

در نیمه دوم مطابق انتظار بارسلونا اصلا نتوانست موقعیتی برای گلزنی ایجاد کرده تا سومین شکست خود را در هشت بازی تجربه کند.

بارسلونا با عملکرد فاجعه‌بار خود در این دیدار، ۱۱ امتیازی باقی ماند و به رده عجیب دهم نزول کرد و اتلتیکومادرید هم با ۲۰ امتیاز به رتبه دوم رسید.

در چند دیدار اخیر بارسلونا در لالیگا، نفرات جدید این تیم به‌هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته‌اند. باتجربه‌هایی چون «پیکه» و «یوردی آلبا» نشان دادند که توان گذشته را ندارند. از همه مهمتر «لیونل مسی» هم هیچ انگیزه‌ای در زمین ندارد. او در دیدار برابر اتلتیکومادرید به خصوص دی نیمه دوم بیش از ۱۰ مرتبه توپ را با بی تفاوتی کامل از دست داد.

مسی قصد داشت ابتدای فصل از بارسلونا جدا شود که با مخالف سران باشگاه همراه شد و اکنون ستاره آرژانتینی در بارسلونا نمایشی ناامید کننده دارد.

«رونالد کومان» سرمربی هلندی نیز نتوانسته در بارسلونا تحولی ایجاد کند و کاتالان‌ها تحت هدایت او بسیار ضعیف‌تر از فصول گذشته هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها